IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Шестима издъхнаха на пътя само за денонощие


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Реалист
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Има няколко основни причини за нарушенията на Закона за движение по пътищата, но те не влизат в статистиките на КАТ.Първата е, че КАТ не санкционира нарушителите - когато на всеки 100-200 хиляди нарушения КАТ санкционира за едно, това значи, че реално КАТ не работи.Втората е лошата инфраструктура, т.е. лошите пътищаТретата причина са пътните знаци, маркировка и действия на КАТ, които не отговарят на пътните условия. Останалите "причини" на над 99% са следствие на тези три причини.
отговор Сигнализирай
13
До 8
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Какви инструктори, какви пет лева? Никой не се е научил да шофира добре след шофьорски курс. Всеки се научава да шофира чак след като вземе книжка. Курсът е за някаква минимална база, от която да тръгнеш и да се научиш да шофираш. Не случайно по-рано имаше лепенка на колата за млад шофьор, сега не знам дали я има, май я няма.
отговор Сигнализирай
12
КАТ да се закрие
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
По принцип стилът на работа на КАТ като институция е много порочен или по-точно казано е вреден за безопасността на движението в България. Бих казал, че служителите на КАТ в повечето случаи действат по-добре, отколкото им повелява стилът на КАТ. Принципно работата на КАТ трябва да е насочена към това, шофьорите да не си и помислят да правят нарушения, но вместо това КАТ само прави статистики след катастрофите и то грешни. От време на време КАТ глобява някой, за да си изпълни плана за глобите.
отговор Сигнализирай
11
КАТ да се закрие
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Просто е, ама КАТ са ви промили мозъците. "Задкормилното устройство" действа така, както му разрешава контролният орган. В България КАТ не работи и "задкормилното устройство" непрекъснато нарушава правилата. Същото това "задкормилно устройство" като шофира в нормална държава стриктно спазва правилата, просто защото техният КАТ работи. Шофьорите на колите с чужда регистрация като минават през България защо масово не спазват никакви правила и шофират много опасно, а извън България не го правят?
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
На нас българите се някой друг ни е виновен .КАТ били виновни !?!?!?!?!Катаджиите ли дават книжки на *** деградирали чалгари мислещи се за безсмъртни в купените си летящи ковчези ???? Оправданието е като ***,всеки си го носи със себе си . А, и само риторично питане - защо като излезете от милата ни родина карате по правилата , а тук сте като друсани пубертети ????
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
как не можа да хване някоя цироза, докато пие и яде, ама нали е на мъжа ми заведението и дианките той си ги обича
отговор Сигнализирай
8
реалист
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Проблемът идва от задкормилното устройство в повечето случаи, а за този проблем отговарят инструкторите които не ги учат на нищо, а зад инструкторите стои някой друг който им дава китап. Защото ако инструктора е добър,той така лесно няма да допусне човек до изпит. Но всичко е за пари,а и няма орган който да започне от корена, за да достигне поетапно до върха..
отговор Сигнализирай
7
до 4 от ему
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ти не разсъждаваш правилно! Свикнете най-накрая, че не сте в детската градина и няма кой да ви води за ръчичка във всяко начинание, използвайте разума си! Сигурен съм че поне 40% от водачите разсъждават трезво и не предприемат опасни маневри когато има завой, мъгла и прочие. Но заради останалите водачи, на които, КАТ, пътищата, американците, евреите и пр. са им виновни си патим всички. Няма институция по света, която може да следи 8 млн души на 111 000 кв км.
отговор Сигнализирай
6
тони
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Не високата скорост,а ниската заради икономии са проблема... Да не говорим за ниската култура на доста от шофьорите. За какви се взема тези комплексари и безмозъчни *** та с лека ръка отнемат човешки животи... Въпреки,че ще прозвучи жестоко,но нека да се случват инциденти по-често с политици,съдии и с техните близки. Дано тогава да се стреснат...
отговор Сигнализирай
5
КАТ да се закрие
преди 9 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
Цялото МВР е прогнило и трябва да се закрие, но КАТ са тези, с които най-често имаме допир, а след всеки допир с КАТ после дълго време изпитваме погнуса. Караш си по пътя, около теб всяка една минута минават опасно поне 10 шофьора, но КАТ го няма за тях, но го има за теб - спира те КАТ и те глобява, просто защото си попаднал на хранилката за глоби на КАТ, а това обикновено е напълно безопасно място за по-висока скорост, но с ограничение на скоростта и КАТ те дебне из зад храстите.
отговор Сигнализирай
Новини