IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Още смърт. 19-годишно момче загина с бясна скорост


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11

преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
тъпо е да обвиняваме инструкторите. Почти всички катастрофи стават поради превишена скорост. Кой инструктор обучава курсистите си да карат с превишена скорост.Проблемът е в липсата на наказания за всички. И създалото се чувство че всеки може да се измъкне с пари.
отговор Сигнализирай
10
Константин Ярош
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Абе, що не се опомните ?! КАкво общо имат фирмите ?! Да не карат те , колите на загиналите ? ДА не би , изпита да е техен !? Да не би,те да издават документа за правоспособност !? И , какви са тия простотии за високите глоби !? За да се накажат само лоялните към държата шофьори ... Защото мисля, че не всички си плащат изрядно глобите. А тези които не си ги плащат, какво значение има - 50 500 ?! Защо никой не каже за многото безсмислени знаци , поставени по време на комунизма, когато дори не е съществувал усливател на спирачната система !? Защо никой не повдигне въпроса за контрол над прверка за наличност на знаци , от съществено значение за регулиране на движението ?! А все се отклонява ниманивето към малкото часове ..... Ами, ако не се е научил да кара, и го върнат 5 пъти пт изпит, какво пречи да се запише пак ? Зашо трябва да се ощетяват спосбни хора, които за закърмени с бензин ?! Или се коментира само от собственици на тези фирми...Да си донапълнят още джоба...Уж ДЪРЖАВА-та го изисква .....
отговор Сигнализирай
9
diana
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
oт 2 години имам документ за правоуправление на мпс.Но то е казано -книжка кола не кара .Трябва много каране ...
отговор Сигнализирай
8
Константин Ярош
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Какъв контрол , бе ?! На кой ще му е приятно да има полицаи на всяко кише ?! И, нали все ще има 2 пресечки където да няма полицаи, където всеки самоубиец да си тества колата....В Германия, за 1 месец престой, срещнах само 3 патрулки !!! И какво , да не би да има обърнати коли навсякъде ?!НЕ ! Има самодисциплина ! Защото когато някой сбърка (разбирай - отнеме предимство, превиши скорост, и .т.н.) все някой го сдърпва за ръкава и му казва " Не си прав , Ханц! Моля те , не прави така повече ..." . ТОЛЕРАНТНОСТ ! Това е - всичко си зависи от нас как ще управляваме самите ние , и на какво ще научим бъдещите шофьори ! Защото всички деца копират НАС !!!
отговор Сигнализирай
7
dobreva
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
as sam ot smolqn, no jiveq v chicago, moga da vi kaga, 4e tuk v amerika dage nqma 6ofiorski kursove nito psiho testove samo se qvava6 na listovki i sled tova na kormuvane, koeto kormuvane e ne6to kato poligon i tova e...i vapreki tova tuk stavat mn po-malko patni proi6estviq..No tuk ima edno pravilo osiguri predimstvo!!!Nezavisimo kade i koga i pri kakvi obstoqtelstva..Izvoda e..mladite balgari si mislqt 4e karaneto na kola e mn lesno, i kogato se ka4at v neq se mislqt koi sam az vigte me az moga da karam kola i eto na na sledva6tiq zavoi se e blasnal nqkade...taka 4e tova si e do nas balgarite nie prosto nqmame vazpitanie na patq
отговор Сигнализирай
6
..
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
taka...1.piqn-v zatvora i otnemane na knijka zavinagi nezavisimo dali e e blasnal ili samo sa go hvanali..tva s promilite e idiotshtina...2.Zadaljitelen psihotest za kategoriq B..3.48 chasa kormuvane..4.do 5 firmi za kormuvane v golemite gradove..i do 2 v po malkite e taka e v Sweciq...na godina umirat ot zlopuluki po patq 200 choveka naprevete razliakta
отговор Сигнализирай
5
bobi
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Аз мисля че ако имаше поне малко повече контрол и по-големи глоби,и даже затвор за пияните водачи -НЯМАШЕ ДА БЪДЕ ТАКА!!!!
отговор Сигнализирай
4
hihi
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Наскоро взех книжка и ако ви кажа,че инструктора не беше ни обучил да кормуваме на заден ход.Не сме паркирали на паркинк,не сме карали по баир на горе или на долу.А все по равен път.Взех книжка от I-ви път.Благодарение на баща ми,който след 2 месеца труд от негова страна ме научи,що годе да управлявам автомобила.Извода,го оставям за вас читатели.
отговор Сигнализирай
3

преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хич не съм съгласен с тебе-пълно е със откачени и безразсъдни професионални шофьори-на автобуси, камиони и кви ли не още откачалки-което е жалко. Аз даже мисля, че точно големите машини са основен фактор при тежките ПТП-та.
отговор Сигнализирай
2
рафи
преди 17 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Самите изисквания за шофиране в България са много ниски.Те школите ясно, че ще гледат да си избутат клиентите. Все пак са частни фирми. Нужни са по-строги изисквания, повече часове кормуване, психо тест даже!... Не може да се качиш в кола и да отговаряш за живота на пътници, пешеходци и други водачи и никой да не провери дали не си в ред. Мисля, че за Д категория имаше, но повечето автобусни шофьори са обиграни и знаят доста добре какви са рисковете на пътя и не правят глупости. Злополуките стават повече с леки коли.А за мерките на МВР няма какво да говорим. За програмата "Лоялен шофьор с такса 10-20лв. според случая" всики знаем, така че и това трябва да се промени. И то много бързо и категорично.
отговор Сигнализирай
Новини