IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дирят под дърво и камък подсъдим по делото за влака София-Кардам


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Осведомен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За да реагираш на такова събитие се искат много качества - самообладание, хладнокръвие и трениране! много трениране или проиграване на такива ситуации!Питам се БДЖ не подлежи ли на контрол от Инспекцията по труда, защото нейните инспектори поверяват за планове за предотвратяване на аварии и действия при възникване и проиграването им от малки магазинчета?!
отговор Сигнализирай
20
naiven
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
в българия е.а ден преди делото на кой му се запали вагона?на кой кошмарите му се върнаха?на кой му се вдигна кръвното до нсата?и аз да бях щях да си взема болничен.грешката му е,че не е уведомил съда навреме.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Най-заразна е простотията. Тук има само няколко нормални ,съжалявам за другите.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Не го търсете под дървета и камъни в къщи го потърсете .Гошо си лекува кръвното в къщи.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Айдеее, ето ги пак коментарите за "горкичкия мил човечец". Той, разбираш ли, не може да е виновен, понеже не е най-малкото началник-гара. А той миличкия, имал една работа да свърши - да отключи ш.и.ба.н.и.т.е. врати, които сам е заключил и които му е било първа работа да отключи. Сега поне 4 човека, които са починали пред заключените врати, щяха да са живи. Ама той е горкичкия,понеже на един редови служител не му е работа да си върши работата. Няма как да е отговорен, отговорен е дядо Боже отгор
отговор Сигнализирай
16
Осведомен
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
За да се действа адекватно от персонала в такава ситуация се изисква план за действие в случай на пожар и аварии и проиграването му, обучаване на персонала!Дали това е правено реално и има ли документация за реално обучаване на персонала? Как мислите, а? Инструктажи и обучения се правят в повечето случаи формално! Дано не съм прав!
отговор Сигнализирай
15
Паисий Х.
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Още 3 лайнероспамещи а междувременно....смръдльовци ментални...
отговор Сигнализирай
14
vlak4o
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ako ne e zaminal zad granica e ebati glupaka, u nas vsi4ki tarsqt da natopqt nqkogo i obiknoveno tova e nai-drebnata riba...
отговор Сигнализирай
13
7
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Tarsiat konduktora! Nali nekadarnoto i podkupno pravosadie triabva da si izmie ratsete s niakoi...?!! Kakto pri komunizma, za zlopoluka v zavoda pri avaria s mashina obviniha chistachkata, zashtoto tehnicheskia beshe zet na partiinia a generalnia direktor iadeshe i pieshe s tiah ...Eh...narode iavno tozi konduktor shte bade poslednata jertva ot vlaka..
отговор Сигнализирай
12
Тединка
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Аз го знам каде е. В спалния вагон на влака за Кардам. Хванал е пътничка без билет и сега тя му плаща. :))
отговор Сигнализирай
Новини