IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Караме ли коли за рециклиране?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
СтрашенКиноСуперМен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не втора ръка,колите на старо у нас са втори скрап ,първия е била като са я заделили за скап в Германия,а тука вече става кола втора скрап,скръб и така натаък .....
отговор Сигнализирай
22
СтрашенКиноСуперМен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
По-преди в Италия лъсна същия проблем-сега в Германия...държавата плаща на собственника а колата вместо да се рециклира се продава в България-и вълка сит и агнето цяло-как няма после Днес.бг да пишат че колите на старо поевтиняват-ами те им идват не без пари ами плюс 2500 от бялата европейска държава и парите на наш *** да си купи "евтино" бракувано возило ... евтини са а днес.бг колите за скрап,много са евтини и аз съм съгласен с Вас ...
отговор Сигнализирай
21
Parcuc
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Точно за такова рециклирано ренде 19ка си търся заден мост, че единия от торсионите даде фира :D някой ако има нещо на промоция да обади :D
отговор Сигнализирай
20
тони
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
не знам за Германия, но в Англия колите занесени в автоморга за рециклиране се продават - цели или на 4асти, знам за хора от БГ , режат предницата на колата и така товарят до 10 предници на автовоз за 2 леки коли. Ли4но имам познат който си купи 2 коли от автоморга.
отговор Сигнализирай
19
Блонди
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
То пъ в Германия по автокъщите и автоморгите едни руси ГЕРМАНЦИИИ, шъ знайтье...А по-добре ли е държавата да дава директни помощи за фалиращи предприятия?? По-добре браншът да се бори за кокала - да предвидиш и задоволиш търсенето на тия, дето си хвърлят бракмата, все пак е по-трудно.
отговор Сигнализирай
18
м
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
И какъв е проблема? Германия се отървава от старите коли. Източна Европа почва да кара по нови коли - 10-15 годишни, вместо сегашните 20-25 годишни. Аз мисля че всички печелят:-печели КАТ от нови регистрации-печели природата от спирането на 20-25 годишните брички-печелят участниците в движението от относително по безопасните коли...
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Ох, какъв кеф за душата!Значи не само ние сме мошеници, немците също се пробват.Ура, другари!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
На сиромах човек и половин п.у.тка му стига
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Стига ругахте старите брички:)) Според моето скромно мнение колите се развиват в кофти посока... Пластмаси, не можеш да му смениш 1 част без специалист по токове, милиони за поддръжка.. Скоро се возих в една Варшава на мой познат, кво ти братче:)) Ми на легналите полицай не се усеща:))) Все едно си в Ситроен хай енд:)) боботи и те вози сигурно, повече от 80 не може, *** за кво ти е? Вади ключа и ремонтва на средата на пътя - няма сервизи няма нищо.....
отговор Сигнализирай
14
Андрешко
преди 15 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
нали искате промяна........е сега промяната е да се ЗАБРАНИ внос на коли по-стари от 5 години и за коли над 10 години данъка да е 1000лв и да расте с по 500лв всяка следваща.Да ама не.*** иска да има ред НО за другите а той да прави каквото си искаи понеже сме Андрешковци ще се преебем класически както и Андрешко Балкански!
отговор Сигнализирай
Новини