IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Катастрофа на жп прелез отне живота на двама души


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
gero
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
abe mnogo pati sam minaval ot taam,ot vsqkade ima vidimys i ot dvete strani na preleza.ima i svetlinen signal.samo te si znaqt kakvo se e slu4ilo.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
novinitepro.bg/bulgaria/vlak-pomete-taksi-ubi-dvama-na-prelez.html#video На прелез с бариери е..... Мисля че и 3те прелеза там имат, няма на прелеза при Гавраилово...
отговор Сигнализирай
41
Славяна
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Между Чинтулово и Сливен са 3 прелеза и единият е без бариери а колкото човека писах че е свестен ами и вие сте едни
отговор Сигнализирай
40
Славяна
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Абе човека е много свестен и е българин за твое сведение даже е много добър шофьор а ти първо прочети статията и тогава пиши глупости
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
vij sq na ediniq prelez kadeto e to4no do seloto ima barieri a na dr nqma vseki den minavam ot tam i znam i su6to taka nqma dobra vidimost no nikoi nz 6ofiora za6to e minal
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Кантонерите са отживелица (неодавна край Пловдив един джигит прегази кантонерката която е е опитвала да го спре да не мине при спуснати барери) днес си има АПУ - автоматично прелезно устройство, датчикът е на 1500м от прелеза има и светофор които показва на машиниста дали е задействано АПУ, ако не свети светофора влака намаля до 15 км/ч и подава звуков сигнал "ВНИМАНИЕ" (едно дълго изсвирване). Схемата на АПУ е такава че недопуска светлините да не задействат, а светофора да покаже обратното
отговор Сигнализирай
37
Жо
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 39 преминавач- НЕ Е ТАКА. Светлинния сигнал се включва автоматично, щом влакът е на 1500 метра, а бариерите започват да се спускат, когато влака е на 1000 м. от прелеза. Бързият влак там се движи с 90 км/ч. Това означава 40 секунди от момента, в който бариерите започват спускане. Там тарикатите разчитат, че ще се прави маневра в гарата, но откъде можеш да знаеш какво следва? Пак казвам: автомобилът няма да измести влака.
отговор Сигнализирай
36
ivan
преди 14 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
da ima barieri no znaesh li kolko sa kasi,i kamion moje da mine,az patuvam vsiaka sedmica ima zaspali voda4i edna jena pred men se hvarli v kanala po sastia tozi pat no ot gornia pat,vleze na treta sas 50 kilometra pri zavoi 90 gradusa predi imashe kantoneri na tezi prelezi no gi zatriha
отговор Сигнализирай
35
преминавач
преди 14 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Това са местни - те си знаят колко (дълго) след падането идва влака, затова... А в Германия гледах идва след половин минута - ама затварят плътно и има сензори някой да не остане вътре и т.н. ама това е музика от друг свят...
отговор Сигнализирай
34
Жо
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
А, през ХХ век казваха, че АВТОМОБИЛЪТ ЩЕ ИЗМЕСТИ ВЛАКА. Черен хумор. Сега сериозно- спрях при включен светлинен сигнал и спускащи се полубариери на ЖП прилеза до гара Кремиковци. На този прелез се преминава през десетина коловоза. Докато чаках, точно 27 коли преминаха при спуснати бариери. Най-тъпанарското е да караш на един метър след предната кола. Ако онзи спре, ти оставаш напреко върху релсите.
отговор Сигнализирай
Новини