IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Вторият лъч на метрото готов наполовина


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Боби
преди 14 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Не е ли грешка,че избраха по-евтиният вариант,който да върви под Бул.Черни връх до "Хладилника" заради вече същствуващата инфраструктура под НДК?! Не беше ли логично метрото да отпуши големият трафик по Бул. "България",който включва изключително населената южна част на София,а именно Бели Брези, Борово, Бояна, Бъкстон, Гоце Делчев, Хиподрума, Стрелбище, Лагера, Манастирски ливади, Мотописта?!
отговор Сигнализирай
39
до 38
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
Амо като е нормално после да не правят турнета при нас да ни агитирват за изборите,избирайте си ги вие.И София извинявай ама нищо не ме храни и не изхранва половин България а цяла България изхранва София.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 22 Не харесвам 3
До 36Ами нормално е да се обръща най-много внимание на София. Половин България се изхранва от тук. Няма да тръгнат да правят метро в Учиндол, нали?
отговор Сигнализирай
37
Софиянец
преди 14 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
"Над половината от строителните работи по втория лъч на метрото в София вече са изпълнени, стана ясно след инспекцията на кмета Йорданка Фандъкова.Метродиаметърът трябва да свързва кварталите "Надежда" и "Хладилника".Това е цитат от материал сайта dnes.bg и не е верен.Метрото няма да стига до Хладилника и за това Ви пиша, а до Кръста при Японския хотел в Лозенец.Хубаво да стигаше до Хладилника трябват някакви си 600-800 метра и нямало пари за тях. На Хладилника се връзва транспорта между Овча Купел, Красно село, Емил Марков, Драгалевци и Симеоново и за Младост, Дианабат, Студентски град...Въобще голям транспортен възел на автобуси и пътникопоток и автомобили. До скоро до него пътуваше и трамвай 9, а не е и оправдано да го пускат наново ако пуснат метрото. Около Хладилника има място за паркинги за ползващите метрото, а на Кръста няма паркинги и място за такива. Но това не е голяма беда. Ами какво придвижване на хора до метрото ще стане от и до последната метростанция и без връзка на спирките при Кошарите и Хладилника. Не ми се мисли. Сега дадоха милиони за промяна на подземните хидро и комуникационни колектори само за този район. Ако го разширяват периметъра до Хладилника след време пак трябва да се копае и прави задръстване и разбиване на построените вече пътища от тежките камиони. Сега е разбито и след години пак на ново. Толкова ли нямаше пари за тези метри. Дали се прави в интерес на хората, вече не вярвам.Мисля, че си заслужава да се направи репортаж. Не първо да се строи преди да се изследва въпроса и констатира след построяването.Извинявайте за дългото писмо.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 28
Аре стига с тая София, златни "такова" ли пускат в тоалетната.За ГЕРБ само там е България.Ще се сетят за другите градове ама по изборите когато ще им трябва матриал.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
за твое сведение метрото минава точно пред офиса така, че ми е удобно, но това не променя факата, че би трябвало да минава под цариградско шосе (както е било по първоначален проект), също би било по-логично да минава под бул. България, а не да отива към Лозенец, където има сравнително малко жители.
отговор Сигнализирай
34
Истина
преди 14 години
Харесвам 40 Не харесвам 1
Като гледам коментарите, то няма угодия - не стигало метрото до еди къде си, булевардите били малки. Българинът освен да мрънка не знае друго. Няма как да няма задръствания, като всеки е сам в колата си, и е тръгнал на някъде - паркира където му е кеф, и гледа на него да си му е добре. И като стане задръстване, все някой друг му е виновен.
отговор Сигнализирай
33
Григор
преди 14 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Когато върнем времето назад и налеем акъл на предните поколения, които не са могли да предвидят че тази централизация на администрация и всичко в столицата ще накарат цяла България да се юрне насам. То наистина е много трудно да се предвиди, когато в главата ти се връткат само мисли за кариера и партийни билети. Милите са планирали София все едно още 100 години ще има 600К жители и 100К коли...
отговор Сигнализирай
32
Hau
преди 14 години
Харесвам 35 Не харесвам 1
Пак ли плюете, че метрото не минавало покрай вашия блок или спирка !!! Айде стига, всички се навъдихте големи умствени капацитети и само философствате откъде и защо трябвало да мине метрото. Само недоволни или просто нямате работа по цял ден и сте депресанти, ако не ви харесва случващото се изнасяйте се. Ако има метро, защо го има, ако няма метро - защо го нямало. Хванете се на работа и спрете да изливате изтормозените си души Тук !
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Нищо против да махнат МОЛ-а на Черни връх, ама знаеш ли, че Пикадили е единственият супер-маркет на близо. И ако го махнат ще стане кофти с пазаруването. Иначе другите магазини не ме интересуват. Безумно скъпи са. А сега чакам с нетърпение метрото да стигне и до нас, че ми писна от АДския трапспорт.
отговор Сигнализирай
Новини