IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

От август спират три маршрутки в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

36
Grajdanin
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Iskame da v1rnete marshrutka 34.. S1s neq ni e nai udobno da stigneme do kasetoo imame rabotaa. Sega kato zakrihte 34-kata Kremikovci ostana samo s1s edin mirizliv reis i p1len s *** govorim za avtobusa 117 Iskame si 34-kata varneteq nezabavno
отговор Сигнализирай
35
Grazdanin
преди 13 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
Zashto sprqhte marshrutka 34 ...? Kremikovci ostana samo s1s edin proklet reis. Iskame si marshrutka 34
отговор Сигнализирай
34
Гражданин
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Вместо да спирате маршрутки, погрижете се да обновите колите и да озаптите начина на каране и поведение на някои от шофьорите.
отговор Сигнализирай
33
гражданин
преди 13 години
Харесвам 28 Не харесвам 2
Чия празна общинска кратуна реши да спре маршрутка 34 - един сравнително бърз и удобен начин за придвижване от Ботунец. Пътници никога не са липсвали по тази линия. не дублира и метрото, както твърдят общинарите. Може би някои *** преди да вземат решения, засягащи много хора, трябва да смъкнат дебелите си провинциални *** от служебните коли и да се повозят в градския транспорт. В България всички се грижат само как да ни усложняват и без това трудния живот.
отговор Сигнализирай
32
AZALIQ
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗАЩТО МАРШРУТКА 21 ЗАЩТО Е СПРЯНА.
отговор Сигнализирай
31
ves666
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 7
stiga s taia sofia be , da e..a i bokludjiiskata kofa ,sofia sofia kato cheli samo taia skapan grad e balgaria ebati my i kenefa .
отговор Сигнализирай
30
vlady
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
В 119 се возят много индийци гратисчии от Ботунец и пътуването се превръща в преживяване. Закриване на маршрутка 34 е необходимо - не вози индийците безплатно както си му е реда, в 119 контрольорите са изключително рядко явление може да се каже, че практически няма. Също 117 и 118 са рядко проверявани от контрольорите и се возят индийци гратисчии. Като компромис може превозвача по 34 да се задължи да вози индийците безплатно. При нарушение - счупено стъкло и/или пребит шофьор.
отговор Сигнализирай
29
...
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
... Мисълта ми е, че ако имаше малко повече контрол: да се следят с GPS-и, възможност да се проверяват в интернет както градски транспорт, и се ограничи прибирането на оборота в джоба на шофьора маршрутките щяха да си останат пълни. Аз лично ги използвам и в някой случай са ми много удобни. Може би имат нужда и от съвсем леко измеменение в маршрута заради метрото или синхронизация с него за да продължат да бъдат удобни и всичко щеше да бъде наред!
отговор Сигнализирай
28
...
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Всъщност истината е, че много повече от тези три линии не работят вече. Давам за пример маршрутка 12, които сами се прецакаха. Те имаха много клиенти, когато бяха редовни. Шофьорите им ги мързи да гледат, и започнаха да стават все по нередовни. Не си довършват курсовете. Те просто си стояха тихо и кротко и си четяха вестници скрити в някоя пряка по маршрута им. Започнаха да се оплакват, че нямат пътници. Намалиха колите на 2-3 и това тотално отказа хората да я чакат и да се возат на нея...
отговор Сигнализирай
27
Коста Босилков
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Маршутките се субсидират от общината, т.е. получават сухо от общината за да поддържат линията. Ако се оставяъ на самоиздръжка няма да има нито една линия.С въвеждането на електронен билет навсякъде ще се реши и въпроса за заплащанепри прикачване. Билетът ще важи за 1 час и през това време може да се прикачва навсякъде и колкото пъти искаш.
отговор Сигнализирай
Новини