IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Като тръгне новото метро – 50 хил. коли по-малко в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

68
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Щом в София има метро трябва да се забрани на софиянци да карат коли, а не само да реват че нямат места за паркиране!
отговор Сигнализирай
67
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Третия лъч ... той още вторият не е готов те сметки правят.Освен това - 2040 г о.О50 хиляди коли ще намалеят а с колко ще порасне населението дотогава
отговор Сигнализирай
66
ves666
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
iavno v sofia niama kakvo da se krade shtom niama da karat koli 5 leva da stane benzina pesh da varvite da vi doide akala v glavata tapata kratyna.
отговор Сигнализирай
65
Българин
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Очевидно е, че управляващите София обмислят проекти според СЕГАШНАТА инфраструктура и населеност на София, но не се замислят как ще се развива и разраства тя, тоест не мислят в ПЕРСПЕКТИВА - и това е типично за тях - тъпотата на главният архитект е просто пословична.Оригиналният проект на метрото, измислен още преди 30 години е най-правилен, ако се добавят 2-3 отклонения и удължения и общият вид на метросхемата добие следният вид: метродиаметър, линия А:Обеля център Младост Дружба Летище. метродиаметър, линия Б:Овча купел (1 и 2) Красна поляна център Младост 4 ГорублянеЛиния А и линия Б съвпадат в отсечката от метростаниция Вардар до метростанция Младост метродиаметър, линия А:Обеля Надежда Ц. Гара НДК Лозенец кв. Витоша. метродиаметър, линия Б:Илиянци Ц. Гара НДК Иван Вазов Борово Манастирски ливадиЛиния А и Б съвпадат в отсечката от Триъгълникът до НДК метродиаметър :Княжево Руски паметник Патриарх Евтимий Паметникът Левски - гара Подуене Сухата рекаОчевидно е, че:Линия Б на 1 метродиаметър ще поеме пътникопотокът от Овча купел, Горна баня, Красна поляна и Разсадника. Това отклонение може да бъде построено бързо и няма да е скъпо, защото по цялото протежение може да се копае по откритият метод. Метрото може да бъде съвсем плитко вкопано. От другата страна Младост 4 и Горубляне всъщност предложеното от мен съвпада с оригиналният проект.Линия Б на 2 метродиаметър с северната си част ще спомогне за развитието на северните райони на София посоката в която градът неминуемо ще се разраства. В южната си част ще поеме живущите в бързо развилият се южен район на София около бул. България. Тук също ще може да се копае по откритият метод от кръстовището на Витошка и България та чак до Манастирски ливади.Метродиаметър остава без отклонения, защото се очертава това да стане извънредно натоварена линия свързваща по диагонал естенственият град-сателит на София (Перник) с планираният бъдещ град-сателит от срещуположната страна в районът на комбинатът Кремиковци. Удължаването на линията от Княжево през Владая до Перник и от Сухата река през Враждебна до Кремиковци, също няма да е трудно, защото може да се копае по откритият метод или дори метрото да се извади на повърхността в районите които не са застроени и няма да се застрояват.
отговор Сигнализирай
64
До Ехх
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Много идиотско изказване, шматка такава. Метрото е най-бързият градски транспорт, използван от десетилетия в развитите страни, за съжаление тука заради разни политичета едва през последните години разбраха важността на този проект. Това е може би най-ценната придобивка на Столицата, откакто се помня.
отговор Сигнализирай
63
ехх
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 7
на Боко новото метро.... как пък да не намали колите :) тряба да е дневна карта за левче , и билети по 30 ст. за да намалее движението по улиците,цела София у тунели да направят по улиците пак ще има коли !!! Ако не искаха коли по улиците да бяха намалили цените на градски транспорт и маршрутките вместо да правят безполезното метро...то ако беше много хубаво всички депутати и министри щеше да ходят с него на работа !!!! :)
отговор Сигнализирай
62
Ох
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
Пак стъкмислика...Ако живеят по линията на метрото и работят пак така -да ще се возят . По- бързо е и по безпроблемно. Но ако от Надежда трябва да ида в Овча Купел ще търся маршрутка или ще отида с кола и това ,че спирката на метрото е до нас не ме бърка. Няма да намалее много потока ,защото всички дето идват от Мрамор , Волуяк , Костинброд и др. си идват с колите и защо по ягодите трябва да си зарязват колите заради метрото ,даже и по- бързо да е ,след като няма охраняеми паркинги??!?
отговор Сигнализирай
61
до 47
преди 13 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
"че се плашите някой да не излезе на светофара от някой голф и дда ви набие"Искам да видя този, който ще слезе от Голф и ще ме набие :-D :-DИнтересни хора сте, събрали сте 3 бона и сте си купили таралясник, карате на отворени прозорци, защото нямате климатик, слушате чалга, а си мислите, че хората се страхуват от вас?!?!? Смешници, жал ми е за вас!!! :-))
отговор Сигнализирай
60
с
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
За да има инвестиции, трябва да има и добра инфраструктура. Магистрали, пътища и метро - всичко е важно и е за ВСИЧКИ! По-малко задръствания, по-малко изхабени нерви и повече удобство.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
ВЪН СЕЛЯНИТЕ ОТ СОФИЯ.
отговор Сигнализирай
Новини