IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Отвориха накуп Цариградско и Ломско шосе


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

51
komentar
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Само да те поправя относно разхода на гориво на празен ход. Автомобил 1600 куб.см харчи на празен ход 1-1,2л. на час. Недей да лъжеш хората с твоите глупости.
отговор Сигнализирай
50
1234
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
Защо не вкараха ТБМ-а под Ломско шосе , защо мъчиха хората 2-е години ?! Аз ще ви отговоря за пари ,защото им беше в пъти по-евтино да копаят надземно ,а хората кучетата ги яли
отговор Сигнализирай
49
до 42
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Никой не казва ,че не се радваме на малките неща ,но не се радваме на гръмките приказки и откровенните неистини които се изричат. Боко като режеше лентата на Ломско, надлеза не беше отворен и то представляваше вътрешноквартална улица м/у Кубрат и Бели дунав ,но той каза " Сега ще стигате от тук до Шератон за 6 минути" , а посмали малко ,а малко по-тихичко ги приказвай тия глупости както казваше Шкумбата "де не плаши този народ". Върши се работата признанието ще дойде само, не да го изисквай!
отговор Сигнализирай
48
Емо
преди 13 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
(продължение) в посока центъра. За загубите на търговците по улицата няма да коментирам. А можеше сравнително лесно да се направи един нов пробив през триъгълника към надлез надежда. И това трябваше да се направи преди да почне ремонта, тъй като по време на затварянето на Ломско една малка вътрешноквартална улица пое целия трафик и стана цялата на дупки. А Ломско първо го асфалтираха върху паветата още 80-те години, след това 90-те, а последно беше пак сравнително скоро и беше в добро състояние
отговор Сигнализирай
47
Емо
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
(продължение) заради малоумно организирания ремонт задръстванията бяха километрични тези две години, а нервите, времето и излишно хвърлените пари за гориво от хората от Надежда бяха огромни. Реално какво се промени сега - има две платна, преди имаше едно, но по трамвайната линия беше второто, по което да речем че е незаконно движението но в пиковите часове така и така се ползваше. Асфалтирнето е перфектно наистина, но с това се изчерпва положителното. Загуби се едното платно за паркиране в посо
отговор Сигнализирай
46
Емо
преди 13 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Боряно, съвсем не си наясно с перфектните ремонти. Знаеш ли как се излизаше и влизаше от и в Надежда само с по една лента в посока. Ще ти кажа. Сутрин чакаш от Възрожденска по Хан Кубрат до Ломско около 20-30 мин. за разстояние около 300 м, това е работа на колата на празен ход, т.е. 2 л. бензин отгоре - това са 5 лв. За влизане в квартала същото, ама чакаш горе на кръговото, в пиков час не може да се прибереш. 20 работни дни в месеца по 6-7 лв. отгоре за бензин на ден. За нищо. за малоумно орг-
отговор Сигнализирай
45
Боряна
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Досега толкова успешни ремонти не сме имали в София, но всичко идва от перфектната организация на Фандъкова и стриктната последователност на определен план, който тя следва!
отговор Сигнализирай
44
Камелия
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Определено имаше нужда от тези ремонти! Пътищата в София поетапно продобиват световно ниво!
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Браво! Ако беше друго правителство, този ремонт щеше да продължи с години!
отговор Сигнализирай
42
miro
преди 13 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Перфектни са, точно преди 15 Септември!
отговор Сигнализирай
Новини