IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Контрольори молят: Купете си билетче


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

50
draznitel
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 13
Дано да фалира и да го спрат - ще ми е много кеф да гледам как лошия човешки матриал требва да ходи зимата във виелицата пеша до мизерната си работа
отговор Сигнализирай
49
до 49
преди 13 години
Харесвам 3 Не харесвам 12
Защо пишеш глупости.....СРЕДНА ЗАПЛАТА В СОФИЯ 500 ЛЕВА......
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Цената на билета е страшно висока - 1 лв, да не говорим за карта за цялата градска мрежа за София! Почти всеки работещ ползва поне 2 превозни средства, т.е. 4 билета за отиване и връщане или карта. Е, на фона на средна заплата около 500 лв и минимална 270, това е адски скъпо, затова се търсят и начини да се мине гратис. Не помня преди доста години, когато картата за цялата градска мрежа беше 5 лв при минимална заплата от 100 лв да е имало толкова много гратисчии.
отговор Сигнализирай
47
Българин
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Цели тумби *** пътуват без пари, а като ги хвванат или налитат на бой или писват, че ги дискриминират, защото искат от тях да си плащат услугата !!! Пенсиите също пътуват с огромни намаления, държавни чиновници, ушеви *** и дори рекетьорите, дето вдигат колите на хората - и те са гратис - законно !!!Е, как няма вечно да е вътре ГТ, щом от петима возещи се, трима или не плащат или плащат смешни пари?И откога контролите се молят, вместо да глобяват? Ми и аз няма да дупча вече !!!
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
ако във всеки автобус има по 1 контрольор на постоянна работа и получава 500 лева на месец, ще бъде ли градският транспорт на печалба? абсолютно да! да не говорим колко биха спечелили, ако избират внимателно линиите, по които да инсталират такива контрольори. а колко трудно е да се направи така че всички, които пътуват с линиите с по-малък трафик, да се качват задължително през първата врата и да се таксуват тогава?
отговор Сигнализирай
45
Гацо до 23 Кметица
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Мацо абе да ти призная това лято видях *** да си дупчи билиет аха да не поискам да се снимам с него но се успокоих .То *** ако бяха способни да си плащат всичко щяхме да сме ОК ама няма . Жалкото е че такива като Фандъкова и месията и ако не са тяхните гласове едвали ще могат да се качат " ЧЕСТНО " на постовете си . От 22 г в БГ те са определящ фактор в политиката . *** и *** бургии са в основата на мизерията и робството на хората у нас .
отговор Сигнализирай
44
LOL
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
34, как 5 % :D минимум 30% Като се качи "страшния" глобораздавач и гледаш половината автобус се изпразва, някои обучени тарикати следят на къде ходят, слизат от едната врата и се качват веднага от другата. Аз до колкото знам София е единственият български град без контрольори в автобусите, тролеите и т.н. Ако беше успешно това решение, нямаше ли да го въведат в Пловдив, Варна, Бургас??? Явно си е на загуба...
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
каква е разликата - 5 автобуса с контрольор или 500 , все един автобус трябва да изкара парите на контрольора, в София са повече клиентите, да вдигнат цената защото дистанциите са по-дълги и т.н., няма какво да се оплакват, трябва просто да вземат пазарни мерки, ако имат субсидия да отчетат и нея и готово, какво все мънкат и молят, да прочетат Драйзър как са тръгнали трамваите в Чикаго, и там няма загуба, а има просто сметка - търсене предлагане, цената кото са готови клиентите да платят и пр.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
в Бургас всеки автобус с контрольор, който иска веднага пари за билета, не се оплакват, както си го направят, в Англия - първо плащаш, после влизаш, кой както си го направи, ти го пусни да се вози пък после му искай пари
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
А некой от градскойт транспорт да каже защо нема автобус м/у кв. Дружба и Ботевградско?Оти минава през *** гето.Там они контрольорите требе да са со пушки.
отговор Сигнализирай
Новини