IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Техническа неизправност причина за пожара в софийския автобус


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
още доста изгорели МПС ще има с тия запалени фарове в жегите докато се усетят умниците депутати и шефът им
отговор Сигнализирай
17
Suny
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Аз бях там :) Пред моя блок се разигра това. И ето фактите: рейса беше спрял при още незапалил се покрив(какразбра че има нещо шофера загадка), точно на спирката където има много хора(Очевидци). Имаше патрулна кола(в която има пожарогасител , не се използва) и която беше там още преди да иа пламък!Пожарните дойдоха като НИКОГА досега за точно 3-4мин.!Сигнал за пожар бе подаден ПЪРВИ около 5 мин. след като беше там полицая и то не от него ;) НЕзнам за вас но на мен ми мирише на Нагласен палеж ..?
отговор Сигнализирай
16
9
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Кой нормален купува автобус на метан ? Преди време задължително бяха на дизел, но демокрацията наред с много хубави неща ни донесе и лоши. Автобусите - само на дизел, господа
отговор Сигнализирай
15
Стаия инж.
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Спорили двама луди. Единият казал: Верно ли е , че на Маркс имало канали, а другият отвърнал - Това са само хипотенузи!А на въпроса за отн.тегло:Метанът е 720 грама на куб.мвъздухът - 1290 г/м3а пропан бутана(като газ) е два пъти по-тежък от въздуха.
отговор Сигнализирай
14
8
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
метана е по-лек и се издига,пропан-бутана е по-тежък от въздуха.. а и като гледам отзад при двигателя не е горяло,а отпред при фаровете...
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Обгорял е около "фаровете" щото газовите бутилки са в предната част на покрива... "експерти".
отговор Сигнализирай
12
до Мими
преди 12 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Като нямаш кирилица, защо се напъваш да пишеш. Като се види нещо подобно, веднага му се лепят минуси, без да се чете.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Доста време е горял, май въобще не е бил гасен... Само че малко "сложно" ми се вижда да се запали от изтичане на метан - първо рейса се движи, второ метана е толкова лек че се издига нагоре и няма как да достигне концетрация при която да се запали, трето тези автобуси има детектори за изтичане на газ в моторното отделение... А и толкова рано не е възможно да се правят изводи, но щом няма загинали - на никой няма да му се занимава и ще пишат "късо съединиение" или "неизправност в гор. уредба"..
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
От снимките се вижда, че автобусът е обгорял най-сериозно около фаровете, дори двигателят е сравнително пощаден!
отговор Сигнализирай
9
МИМИ,ТЕЗИ АВТОБУСИ
преди 12 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
БЯХА ЗАКУПЕНИ ОТ ДИРЕКТОРА НА ПРЕДПРИЯТИЕТО ПРЕЗ ГЛАВАТА НА КОМУНИСТИТЕ,КОИТО ДЪРЖАТ МОНОПОЛА НА МЕТАНА В БЪЛГАРИЯ! ТЕ СА СРАВНИТЕЛНО НАЙ-НОВИТЕ АВТОБУСИ В СОФИЯ-ИЗКЛЮЧАЯ АВТОБУСИТЕ НА МИРОЛЮБ! ЕДНИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ,АВТОБУСИ НА МЕТАН,НО КОГАТО КОМУНИСТИТЕ УСПЯХА ДА ИЗГОНЯТ ДИРЕКТОРА,А ТОЙ БЕШЕ НОМЕР ЕДНО ПО ГАЗОВИ ИНСТАЛАЦИИ И ЧАСТ ОТ НИВОТО НА ПОДДРЪЖКАТА ПАДНА! ВСЕ ПАК ПО-ДОБРЕ Е ОТ 35 годишните ЖЪЛТИ "МЕРЦЕДЕС"-и,КОИТО СА МОРАЛНО ОСТАРЕЛИ И ОТ ТЯХ-САМО АКО СЕ НАВЕДЕШ ЩЕ ВИДИШ КАК ТЕЧЕ ГОРИВОТО!
отговор Сигнализирай
Новини