Пълна глупост са тези прехвални слова за метрото. Да, има нужда от него, но е поредното задръстване на хората. За да стигнеш да метрото ходиш,ходиш,ходиш за да стигнеш до влакчето пак здраво ходене, после за да излезнеш пак си плюеш на петите и с две думи оставаш без крака. За тока който харчи метрото никой нищо не казва, но рано или късно всички ще осетят. Хич да не ми го хвалят, като плъх се завираш по някакви тунели. За възрастни хора и малки деца е поредната гавра, ще останат без крака.
отговорСигнализирай
28
Анонимен преди 12 години
42
Ей много комунист, много *** в сайта брато, егати коментарите все едно ГЕРБ или ББ личто са пректирали и строили метрото.
отговорСигнализирай
27
Дръндер преди 12 години
31
До От ДръндерИ да добавя, преди да кажете че само плюе, ще се аргументирам-ако недай си боже се развалят асансьорите на метро стация Обеля? Какво правят инвалидите, възрастните хора, майките с колички и бременните? Аз ползвам метрото, и съм доволен от придобивката, но адски претупана е за да бъде готова за идването на Барозу и да се види че има станция ЕС, чудно, че не я кръстиха Барозу!
отговорСигнализирай
26
От Дръндер преди 12 години
22
До ..28Окей, ама си ми отговорил по бойковски. Вече спокойно може да има лаф, хубава работа ама борисовска или бойковска според желанието. За тоалетните добре, няма да споря, кошчета обаче също няма и няма и да има.Не отговори относно миризмата на пикоч на метростанция централна жп гара, и не отговори относно преименуването на станцията с хубавото име Св. Наум на ЕС. И забравих да добявя, метростанция е обеля е оплескана отвсякъде за да стигнеш до новата линия трябва да се катериш по стълби.
отговорСигнализирай
25
,.... преди 12 години
91
До АнонименВиж сега интересната част. Метрото по най-натоварените направления и през най-възловите места вече минава. Малко рязко ни дойде, но е за хубаво. Та, вече започва да се мисли за неурбанизираните части на града. Дори насред нивата да построят метростанция - това неизбежно ще стане търсена бизнес или жилищна зона. В Люлин също станциите бяха в ниви, а сега какво се случва? Младост 3 - вече и булевардът е почти готов и интересът се засилва все повече. Ломско е на същия принцип.
отговорСигнализирай
24
Stratiev преди 12 години
11
ah, kakvi dobri sardechni hora sa bogatite evropeitzi! te rabotyat denem i nostem do 67 godini i si davat stedro parite za nas - bednite i marzelivite bg da se vozim v novi vlakove!
отговорСигнализирай
23
:) преди 12 години
171
Аз пък в първия момент прочетох: "Софийското метро се увеличава с 10 ВЪЛКА" и после се смях на асоциацията си. Сега сериозно: Метрото е много удобно - един от изходите за намаляване на трафика - за какво ми е кола, като с метрото пътувам бързо, няма задръствания и не се налага да паркирам. Съжалявам, че в нашия град няма такова.
отговорСигнализирай
22
Анонимен преди 12 години
82
Ха да не са включени в цената и онези 6 мотриси от времето на Бай Тошо, които са консервирани в депото в Обеля, че там работя от 30 години и ги знам, защото те са купени де, но явно останалите 4 мотриси ще струват колкото 10 ;)Вярно е е колегите са дръпнали тук таме някой стоп, крушка и седалка, но с малки козметични промени стават за возене на офце ;) А, и дъх на СОЦ никой не ти предлага в никое метро по света!
отговорСигнализирай
21
Анонимен преди 12 години
36
Съгласен съм с номер 18. Факт е, че новопостроените станции никак не е изграден добре. Спирките не са разположени добре (напр. спирка "Ломско шосе", както и "Младост 3" са просто в поляната и там рядко слизат и се качват повече от 3-4 човека). Тунелите са супер дълги, с много малко изходи, ескалаторите са сложени на много неподходящи мести. А липсата на тоалетни е невероятна тъпотия
отговорСигнализирай
20
арко преди 12 години
54
Дават ни пари за пътища-ние на турци ги даваме;дават ни за мотриси-ние на руснаци ги даваме.В скоро време такава дузпа ще ни изпълнят!
отговорСигнализирай
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години
преди 12 години