IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нови цени за паркиране в буферните паркинги на метрото


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
Софиянец
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не мога да разбера, тези хора в общината, дето ги вземат тези решения, в кой град живеят, явно не е София! Общината и всички жители на града имат интерес тези паркинги да са пълни, вместо колите да обикалят по 2 часа в кварталните улички, да димят под прозорците на жилищните блокове, да се катерят по тротоари и градинки и да разнасят кал... после било запрашено. Какви са аргументите, при положение че паркингите стояли празни да им се вдига цената??? Обяснете госпожо Фандъкова!
отговор Сигнализирай
26
Фреди Меркюри
преди 11 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Искам да дойда до София за 3 дни. Да си свърша работата да си попея ако искам и защо да не паркирам зад някой блок в Младост и пак да ви ползвам метрото. Та нали плащам данъци на тази скъпа кола която карам за да я спирам навсякъде където си поискам в цяла България. 1 лев на час Вие луди ли сте. 2 лева за Метрото за 3 дни ми излиза по моя начин (отиване и връщане). А спането-Ами имам си апартамент. Та нали вие позволихте да наблъскате толкова жилища Кооперацийки една до друга по 6 етажа. ***
отговор Сигнализирай
25
king_for_a_day
преди 12 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
25, явно не знаеш какво е задръстването в Младост.Моето менние е, че тези паркинги не трябва да бъдат три огромни, а по-малки и разпределени по повече на брой метростанции из кварталите. Нека на входите артерии са наистина по-големички, но чак толкова е безсмислено. И естествено, отначало се полакомиха за пари с високи цени...смехория. Отначало се пуска по-евтинко, да се научат хората, после с цената се регулира броя на клиентите, така че да се печели от оборот, не от цени. Ама кой да мисли...
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
***! Тия знаят ли колко струва карта за градския за всички линии ??!!
отговор Сигнализирай
23
от 25 до 22
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Съжалявам - исках да те подкрепя в разсъжденията и отговари ми беше към по-долния коментар, ама обърках номера.
отговор Сигнализирай
22
до 22
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Идеята е да си оставиш колата на метростанцията в квартала и от там нататък да ползваш метрото. Демек колата да ти е само за квартала. Например в Люлин и Младост метростанциите не са на удобно място за 70 % от населението и най-разумното решение е да караш 5 минути от вас до метрото и от там с влакчето. И по този начин движението в центъра намалява, а само по кварталите, където тъй или иначе няма задръствания остава.
отговор Сигнализирай
21
до 23
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Принципно си прав. Обаче излиза, че ти не можеш да ползваш нормално здравеопазването или транспорт, защото собствените ти приятели и сънародници те крадат. Защото ти плащаш и получаваш малко, а те не плащат и получават същото. Във всички развити държави всеки се осигурява на това, което взима иначе няма смисъл от социалната политика. Като малко плащат по-добре и те да спрат да плащат и всичко да стане частно.
отговор Сигнализирай
20
До до 15
преди 12 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Това че някой не се осигурява на пълно си е негов и на държавата проблем да си събере вземанията ( друг е въпросът каква услуга предлага ). Аз не съм съгласен обаче да товарят мен непрекъснато с данъци като един от малкото осигуряващ се на реални доходи и въпреки това да не мога да ползвам нормално нито здравеопазване нито транспорт нито чистото нито нищо това за мен си е пладнешки обир . Ще гласувам за всеки който направи така че солидарните услуги да те мотивират да работиш !
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Какъв проблем в центъра? Всички отиват от кварталите в центъра на работа. Целта е да оставят колите си в покрайнините на София и да се движат с метрото в центъра и с гр.транспорт, за да няма задръствания. За какво да строят буферни паркинги в центъра като целта е да се разкарат повечето коли от центъра,а не да се концентрират в центъра. Толкова ли ти е трудно да разбереш.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 12 години
Харесвам 3 Не харесвам 9
какви буферни паркинги бе *** гербери проблема на София е в центъра и там трябва да се строят многоетажни паркинги,а не в Криводол и Бусманци
отговор Сигнализирай
Новини