IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Столичните катаджии погват мотористите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
До Физик
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Тъпчо, я се образовай още малко, дават сцепление на чист асфалт и като са загрети на над 60-70 градуса, , ти с чохли и един камион с механицили ще караш бе тъпоъгалник.Да те светна да не се излагаш, грайферите на мото гумите не са за сцепление, а да загява по-бързо гумата, за това като е по студено времето на писта се кара с нарязан слик. А като си със слик и си на майната си с мотора и завали дъжд кво прайме....само дървени фирософи ...аман
отговор Сигнализирай
28
НСС
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
За мен най-старашните шофьори са тези които правят обратен завой. Миналата година щяха да ме вземат поне 4 пъти такива. Три от тях бяха таксита, без мигачи, през двона непрекъсната линия...Видиш ли че шушумигата забавя ход и започва тъпо да се озърта и седи най-в дясната лента, значи ще обръща като джигит на обратно..
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Рядко *** парчета се изказват тук! (изключвам само катаджията и НСС). Колко от Вас, драги, знаят какво е слик и къде се използува, че пишете глупости? Според физика давали макс. сцепление- ок, така е, но на ПИСТАТА, не на прашното, мазно, обществено шосе!
отговор Сигнализирай
26
моторист
преди 11 години
Харесвам 15 Не харесвам 3
Тази вечер в София в една автомобилна катастрофа са загинали 2-*** (засега), през изминалата цяла година загиналите мотористи са общо 4-***....за какво говорим въобще? Средностатистическият шофьор на БМВ у нас е с далече по-ниска култура от най-простия моторист, но ако КАТ се изправи с акция срещу БМВ-таджиите това би било дискриминация и уронване на марката. Да, има и сред мотористите, но да не би да няма по-малко сред останалите шофьори? Кой е по-опасен обаче за останалите участници а?
отговор Сигнализирай
25
НСС
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Понеже имаше един двама гладкомозъчни питащи как ще ги проверят куките...ми касиката е като куките застанат на стоп линията на някой светофар. Нареждат се колегите там, докато е червено, минават полицаите и им събират книжките за проверка. Това лично съм го преживявал няколко пъти при моста на въздишките при НДК в София, или на кръстовището на бул.България и бул.Гоце Делчев. Същото правят и на изходите от някоя OMV бензиностанция..
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
22 ти пробвай да стреляш...да не вземеш да получиш малко обратно....
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Върл левскар..........Спазвайте правилника и закона !....И аз съм карал мотор на млади години,и знам какво е....
отговор Сигнализирай
22
HCC
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Мдаа, в Испания ако кара на задна гума, по дързото съдопроизводство отива в затвора. Това деяние е криминализирано.
отговор Сигнализирай
21
ЦИЦЕРОН
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Време е и варненските катаджии да се заемат с проблема.Не може моторист да тръгва на задна гума и да кара така 50-60 метра ,БЕЗНАКАЗАНО ! Не може моторист да минава между чакащите автомобили,за да ги пререди и да смята това за нормално.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 19 Не харесвам 7
За бога, колко точно сте *** ? Причините за катастрофите с мотори НЕ са износените гуми, а факта че 99% от каращите "пистарки" нямат книжка за мотор, но иначе всички са състезатели, второ карането с 300 км/ч, тогава и гумите на Доктора няма да те спасят. Малоумно е в градска среда да ми карате с 200 и да викате пази моториста, не няма да го паза .. ако го видя да кара с 200 ще го застрелям. Да има 1% свестни моторджии, познавам доста, но останалите, мисля че трябва да бъдат отстреляни.
отговор Сигнализирай
Новини