IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

До месец тръгва строежът на метрото към Бизнес парка


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

37
il_cho
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Абсолютно съм съгласен с 36! Много слаб поток от пътници има Линия 2, особено в участъка Ломско Шосе - Хан Кубрат. Въобще как са ги правили тия разчети гейберистите е мистерия! А колко окрадоха покрай строежа няма скоро да разберем! Изключително важно е линия 2 да бъде продължена и да стига поне до квартал Хладилника! А, че някои станции като тази на Цариградско шосе бяха направени в полза на местни обекти като ИЕЦ и Метро за сметка на интересите цял квартал като Дружба също е факт!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
стига строихте в софия,елате да построите метрото в горна оряховица.от моята къща до мегданя са над 5 минути !за стар човек - 10 !!това човешко ли е ми кажете ?
отговор Сигнализирай
35
ДААА
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Хубаво е, че се строи, лошо е, че се крадат средства. Хубаво е да има нови линии на метрото, лошото е, че не са обмислени като трасета и така линия 2 е празна и неизползваема за разлика от линия 1. Хубаво е да се продължи Втора линия не само до Хладилника, а и под Сребърна към ж.к. Гоце Делчев, Мотописта и Борово, лошо е, че на главния архитект не му пука какво се прави. Хубаво е да има постоянен контрол върху строителството, смешно е, че се прави от учителката по руски, вместо от специалисти!!!
отговор Сигнализирай
34
БСП-дебили!!!
преди 11 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
И сега да се обърна към манипулираните от младежкото БСП: Парите за метро, Дунав мост 2, магистрали и т.н. са финансирани от ЕС по ОП Регионално развитие. Тези пари са предназначени само и единствено за инфраструктура. С тези пари нямаме право да увеличаваме заплати и пенсии, защото от ЕС ще ни врътнат кранчето. Тези пари са от ЕС, а не бъркат директно в джоба на българите. Ако ти дам 20 лв да си купиш метла, с която да ми изметеш двора, а всъщност си купиш цигари, аз ще си искам парите обратно.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Една хубава новина да има.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
32 ne злобей , такива като теб питаха мой приятел който рабтеше в магазин в метрото : Кажиете как да стиегнем до църквата Александър Лиевски
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 11
Метрото е иделаен таргет за тероризъм, наздраве софиянци.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
а 111 за него какво ще кажеш , има стикер и за айфай , не знам дали се хваща , не съм пробвал , 111 едно време беше като дилижансите , а днес една от най-хубавите линии
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Да, а докато стане метрото до Бизнес парка, хората ще продължават да си се возят в супер-раздрънкания и мръсен автобус 113.Голяма пародия - в Бизнес парка се взимат едни от най-големите пари в цяла София, а градският транспорт там е пълен отврат. И после защо имало задръствания и защо София е замръсен град.
отговор Сигнализирай
28
VDCH до 28
преди 11 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Някой може ли да обясни разликата между лъч и метродиаметър ?Намери в нета сайта на Московското метро. То е съставено от няколко концентрични кръга (наречени диаметри), които от своя страна са пресечени с прави линии. Може би от там са взели неправилно термина метродиаметър.
отговор Сигнализирай
Новини