IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пускат безшумни трамваи по "Г. М. Димитров"


Обратно в новината

Коментари Коментари

36
velijana
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Нещо до кв.Витоша няма ли да пуснат най-накрая-оставили са целия квартал на два автобуса и то минаващи от дъжд на вятър.
отговор Сигнализирай
35
До софиянеца
преди 11 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Ако наистина беше с офиянец щеше да знаеш, е метрото ползва част от стария трамваен маршрут (т.е. моста до Интерпред). Поради тази причина новото трасе не може да съвпада със старото.
отговор Сигнализирай
34
Дядо Мраз
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Супер е проекта. Трябва да има трамвай, пък и един тролейбус да пуснат, няма да е проблем. Проблем ще са тапите, коит ще се образуват на кръстовището на Яворов и Симеоновско, по никола габровски и на кръстовището му с ГМ Димитров, както и на участъка от около 100м, в който се съединяват Сахаров, Климент охридски, Драган цанков и ГМ-то. Там и сег *** е ад, нищо че хората са им направили на "младите" метро, та не ми се мисли какво ще е с трамвая. Регулирайте потока идващ от Младост, защото задръст
отговор Сигнализирай
33
Диана
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Вероятно пак някакви пари трябва да минат през някакви ръце..... никакъв друг смисъл няма в цялата тази работа. А инвестицията ще е много голяма, по добре тези пари да се вложат в ремонта на кръстовището на Семинарията като се съкрати пусковия му срок например (визирам денонощна работа с повече работници и т.н.)
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
А какво общо има па тоя архитект с проекта? Той ли го проектира ? Той ли го финансира? От къв зор излиза и говори? Да говорят и обясняват хората, които действително го правят. Същата работа прави и шефа на кат излиза и разправя колко повдигнати пътеки били направили, А ТЕ СЕ ПРАВЯТ ПРОЕКТИРАТ и всичко от СТОЛИЧНА ОБЩИНА... Освен да правят задръствания на кръстовищата с ръчния си режим на управление тия куки нищо не правят. Както и тъпия Диков, който освен далавери други не върши в СО.. ***
отговор Сигнализирай
31
До пича от Париж
преди 11 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Пич, не съм столичанин в повече, а съм 5-то поколение софиянец и съм си роден тук, както и майката ми, баща ми, дядо ми , баба ми и т.н. Това, че автора не е обяснил точния маршрут си е негов проблем. Ние знаем къде минаваше досега трамвая. А ако ще минава по Н.Габровски и Г. М. Димитров. то за да стигна от Семинарията до Дървеница сигурно ще ми трябва един час и половина с тоя трамвай, освен ако не го направят като метро под земята. То по-добре да си хвана 88 или 94 или метрото от Васил Левски.
отговор Сигнализирай
30
bestore
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
до Патиланецне е само от проксито, неподписаните коментари не се удвояват
отговор Сигнализирай
29
bestore
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
до Патиланецне е само от проксито, неподписаните коментари не се удвояват
отговор Сигнализирай
28
до 24
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
след кръстовището с Г.М. Димитров Драган Цанков става бул. Климент Охридски. Така че явно и ти не си живял тук достатъчно дълго време. Да не говорим, че маршрута на тази линия няма да се припокрива със стария трамвай, който ходеше до Дървеница: от Семинарията ще продължава направо до гара Пионер, след това по Никола Габровски до Г.М.-то и там ще прави ляв завой към метростанция Г.М. Димитров, където ще продължава по старото трасе към Дървеница. И това е коментирано толкова пъти ....
отговор Сигнализирай
27
гогобаба
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
За да е полезен тоя трамвай за студентски град трябва да стига най-малко до унсс или до НСА,ако я направят само до 8ми блок хората от студентски все ще се бутаме в 280.Има достатъчно място за строеж от 8ми блок до обръщалото и зимния,кой знае може пък да я направят като хората...
отговор Сигнализирай
Новини