IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Перничани стават столичани, метрото – тръгва към тях


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
аз
преди 11 години
Харесвам 27 Не харесвам 4
До Do 34Магистралата и метрото са независими един от друг проекти. Кметицата си е подготвила документите, кандидатствала е за финансиране от ЕС, и си строи метрото. Държавата да бъде така добра да направи същото за магистрала Хемус и другите държавни пътища!
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 11 години
Харесвам 20 Не харесвам 6
До 51 Това е инвестиция с голяма възвръщаемост в дългосрочен план !
отговор Сигнализирай
52
pena123
преди 11 години
Харесвам 25 Не харесвам 10
До не ви ли е срам?Няма да спонсорираш нищо, бъди спокоен. Вие в провинцията и без това не плащате почти никъкви данъци.При 160 хиляди пътници дневно на година ще се събират поне по 50 милиона от билети. И като се има предвит, че повечето пари за строежа ще са от ЕС .... Също като се се сметнат и спестените пари от бензин, които ще останат в джобовете на хората ...
отговор Сигнализирай
51
дедо Ташунко
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Метро до Перник не е лошо да има. А какво става с обслужването на Княжево и Горна баня? Няма ли да има поне една спирка и за тези квартали?
отговор Сигнализирай
50
xax
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
С неуките хора и кръчмарските им доводи няма смисъл да се спори. Въпреки че на мен ми се струва доста далечна 2020 - трябва по-бързо да се строи.
отговор Сигнализирай
49
аз
преди 11 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До pena123Всъщност повечето пари са безвъзмездна помощ от ЕС. Но ми се ще от сега нататък, като правят станция под кръстовище, да предвидят и необходимите подлези под кръстовището! Не като на Г.М.Димитров - да се чуди човек как им е хрумнало такава тъпотия!
отговор Сигнализирай
48
Kaleko Aleko
преди 11 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Колкото по-здраво и богато е селото, толкова по-сигурно е бъдещето на България. Г-не, дълги години в България в ход беше поговорката "Учи, сине, че да не работиш" и "Мен са ме учили на бюро да работим". Докато земеделието още се третира като "второ качество работа", оправия няма да има. Всичко живо иска в офис с ПеЦе, интернет и кафемашина :)))
отговор Сигнализирай
47
не ви ли е срам?
преди 11 години
Харесвам 9 Не харесвам 36
Левче за возене на нещо което струва 1,4 милиарда?? Реалната цена на билета трябва да е 7-8 лева. Писна ми да спонсорирам с данъците си най-големото село София
отговор Сигнализирай
46
Do 34
преди 11 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Третата линия е по-важна от магистрала Хемус, защото тя ще се ползва сигурно от поне 200 или 250 000 граждани на ден, а магистрала Хемус - пак от толкова, само че на година. Коя инвестиция е по-оправдана?А този който е писал за пристанищата по-долу, по-добре да види, че в ЕС се използват ж.п. линии за такива цели, каквито ние вече имаме и рехабилитираме.
отговор Сигнализирай
45
pena123
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
"С новия лъч се очаква пътуващите с метрото да нараснат с 162 хил. дневно. Прогнозите са, че близо 50% от столичани, които ползват наземен градски транспорт, ще го заменят с подземен, а автомобилният трафик в София ще спадне с повече от 35%." - ако тези цифри се сбъднат ще е супер. Тия 1.4 милиарда ше се избият за няколко години ако положението в транспорта се подробри толкова ...
отговор Сигнализирай
Новини