IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кметицата се повози на новичък трамвай, от януари и ние


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

82
Bizon16
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Видях го по телевизията. Като космическа совалка е, ама не е за такива *** като нас. Казаха, че вътре имало камери, дано после да привикват вандалите и да ги карат да плащат щетите, а не само да прашасват записите някъде.То пък на *** или на сириец какво да му вземеш? Най-много да го пишат на бюджета.
отговор Сигнализирай
81
Саздов
преди 11 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Колко ли време ще изкарат новите машини?като знам какви *** и вандали сме.това са машини за хора не за животни
отговор Сигнализирай
80
Бръчков
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
3 200 000 лева за трамвай ??!! Браво , за Гинес може би става , но по шибаният релсов път в София , колко ще изкара ?
отговор Сигнализирай
79
popov4anin
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
kakto i da e N 4 shte me razbere :D
отговор Сигнализирай
78
Питанка
преди 11 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Тоя трамвай Станишев ли го е карал пак? Добре че не е изхвърлил Данчето някъде по завоите в гората до Семинарията.
отговор Сигнализирай
77
расист
преди 11 години
Харесвам 20 Не харесвам 8
Айдееее, пак екстри за *** и "бежанците". Хем не си купуват билети, хем ще ги возят луксозно. На нас българите, само кучета са ни осигурили, да ни ядат по улиците.
отговор Сигнализирай
76
vlady До Релсов
преди 11 години
Харесвам 35 Не харесвам 0
Новите трамваи са много по-лесни за поддръжка от старите кочини - има самодиагностика, която директно показва кой блок от системата за управление е неизправен и трябва да се подмени. Механичната част също е съставена от лесни за подмяна блокове и детайли, няма нужда от чистене, смазване, регулиране и т.н. БГ таралясниците нямат самодиагностика и механиката им е разчетена да бъде постоянно стягана, смазвана, регулирана и т.н. Да не говорим за икономията на електроенергия.
отговор Сигнализирай
75
vlady До Ватман
преди 11 години
Харесвам 18 Не харесвам 4
В България се произвеждаха опасни морално остарели подобия на трамваи с примитивно непосредствено управление, опасна пряко действаща въздушна спирачка, примитивни талиги без гасители на колебанията и МРС само за украшения. Съответно имаше голям брой инциденти с отказ на спирачките, разхищаваше се огромно количество електроенергия под формата на топлина, да не говорим за лашкане, друсане и шум. Също вместо нормални електрически врати се монтираха примитивни пневматични със силен трясък.
отговор Сигнализирай
74
gang
преди 11 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Нормални хора ще станем заживеем в нормална държава, в която се цени знанието и културата.Заплатата на учителите в началните класове е мерило за нормалност в държавата. Когато тази заплата достигне ниво близко до средното за страната 700-800 лв по статистически данни в момента тогава може да се каже,че държавата е нормална. До тогава ще е все така.
отговор Сигнализирай
73
EU citizen
преди 11 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
В Англия в автобуса има три камери и пише "Всяко вандалство се заснема и после ще ви глобим в троен размер и ще ви се запише в досието за цял живот. Не си рискувайте бъдещето". Не че няма драсканици, но поне не се троши и реже с ножове. Безотговорният дивак разбира само от тояга.
отговор Сигнализирай
Новини