IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Ще настоявам картите за градски транспорт да не поскъпват!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
Софиянец
преди 11 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
на мен ми е през оная работа - във Виена цените са стилни - елате тук!
отговор Сигнализирай
41
до 36
преди 11 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Защото ще им спре далаверата а те така добре са сия завъртели...Освен това трябва да премахнат и тарапаната в транспорта където кондуктор няма да преживее а това води до реални разходи и реално намаление на парите в джобовете им..
отговор Сигнализирай
40
морски
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
Крадла си беше и крадла си остана и до днес,Фандъкова.Това строителства те направи милионерка.
отговор Сигнализирай
39
ПАРТИЯ = МАФИЯ
преди 11 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Кметке, ти по-добре настоявай и билетите да не поскъпват, че току виж изхвърчиш от кмеството скоропостижно.... колко бил благородна и загрижена за обществото, картите нямало да увеличава. И хората от провинцията и другите, които по-рядко посещават и пътуват по София, месечна карта ли да си купят за няколко возения с вмирисания градски транспорт, бе ТАРИКАТКЕ НАГЛА !!!!
отговор Сигнализирай
38
фандъкова къшшшш
преди 11 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Оставка на мафиотизираната кукумявка , самоковски компир, проскубана сврака, ОСТАВКА!!!!!
отговор Сигнализирай
37
дааам
преди 11 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Даам популизмът не е чужд никому, дори и на пионката Фандъкова. Все още помня как спечели първият си мандат с обещанието да реши въпроса с бездомните кучета и как по време на втория й мандат бяха живи изядени хора от бездомни кучета, а тя ни лук яла ни лук мирисала, та така - купуване на най-скъпите автобуси, тролеи и трамваи по партийно указание, нищо че примерно имаме изградена цялостна тролейбусна мрежа и нямаме нужда от прескъпи тролеи с двигатели на течно гориво, но трябват комисионни и т.н
отговор Сигнализирай
36
vlady
преди 11 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Билетите следва да са примерно 40ст - 15 минути, 60ст - 30 минути, 80ст - 60 минути и 1лв - 90 минути с валидиране при първо качване в превозно средство или влизане в метростанция и неограничен брой прекачвания. Краткосрочните карти до 7 дни също следва да се валидират при първо качване в превозно средство или влизане в метростанция.
отговор Сигнализирай
35
vlady
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Кондукторите са неефективни - броят необходими служители е твърде голям и приходите от билети не могат да покрият дори заплати и осигуровки. Много по-ефективно е контрольорите да се придружават от общинска полиция и глобата да е 30лв на място, 60лв до 10 работни дни и 120лв+законова лихва+разноски след това. Също трябва цените на картите да се намалят, примерно 3лв - 24 часа, 6лв - 72 часа, 10лв - 7дни, 18лв - 15дни, 30лв - месец, 75-80лв - 3 месеца, 120-130лв - 6 месеца и 180-200лв годишна.
отговор Сигнализирай
34
gorituz
преди 11 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
В Русия, Белорус и Украйна обществения транспорт струва 1/4 от този в България.Но руснаци не могат да ходят миячи в САЩ и да берат шпаргел в Германия.И рускини не могат да завършват средното с образование в американски gated community, както мария игнатова.
отговор Сигнализирай
33
Bravo
преди 11 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До ЗАЩОИ аз така мисля
отговор Сигнализирай
Новини