IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Изключен скоростен лост е причинил трагедията с асансьора


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Сега ще го отнесе някой техник, а шефа на фирмата ще получи порицание. Мои познат кара стока с бус, излиза извън града без винетка, защото шефа му отказва да купи, той отнася глобата, нищо че буса е служебен. Друг го глобяват че не е стигнал навреме в резултат каране с бясна скорост, защото самозабравилия се бизнесмен така е решил. Нямо ли стандарти на работа, отговорност но всички нива и санкции ще продължаваме да сме свидетели на такива трагедии.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Анонимен 45нормите изобщо не са променяни. За пътнически асансьори преоразмеряването на въжетата е точно 11 пъти спрямо полезния товар, и това се прави за да се гарантира безопасността с достатъчно висок коеф.на сигурност през целия експлоатационен срок - обикновено срока на амортизация е 25 години. При качествен монтаж, с качествени въжета - може да не ги сменяте и 30 години (но не значи че не трябва да се преглеждат за наличие на скъсани нишки и др. механични проблеми)
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До 46 С риск да Ви разочаровам, бих желал да Ви информирам, че "едно време", въжетата бяха пак по западен стандарт, защото бяха австрийски, а Австрия, както е известно, винаги е била западна държава.
отговор Сигнализирай
36
do 25
преди 10 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Така е! За това и много хора напускат, защото им писна да живеят сред бойклуци. Писна им да им падат бетонни козирки, керимиди, прозорци и метални ламарини по главите от сградите. Писна им да бъдат убивани в челен сблъск от отсрещният пиян шофьор. Писна им фондации и фирми да фалират и загубтие да бъдат покривани от техните пари. Писна им *** да получват цял живот безплатно жилища и ненормално големи помощи. Писна им от мутри, чалга и политици. "Не сме народ, а ***!".
отговор Сигнализирай
35
do 36
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Викаш, значи, най-добре е да напусна работа и да започна да следя как всеки си върши работата, на когото му плащам, така ли. Еми нали за това има специалисти, бе мама му ****. Нали за това са сартифицирани, нали за това им плащаш. В автосервиза следиш ли като ти ремонтират двигателя, а? Стоиш ли зад гърба на монтьора да гледаш, дали не ти краде частите случайно?!?! Следиш ли в завод Добруджа как ти правят хляба, а? Следиш едни чушки. Това е пълен абсурд, което си написал просто!
отговор Сигнализирай
34
до 44
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Аре стига си викал тука. Не ми пука, дали въжетата или спирачките или баба ти е причината. Не ме и интересува технически какъв е проблема! Това, което ме интересува, ЗАЩО е допуснато това БЕЗХАБЕРИЕ и кога всички тези 2000 фирми ще бъдат редуцирани до 1-2, кога ще има огромни глоби, кога ще има отнемане доживотно на лизенци и кога ще има затвори за загиналата жена и затвори за хората, които са допуснали и подържали тази порочна практика. Защото това е наказуемо със затвор!!!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Докaто не видя хорa вкaрaни в зaтворa зaрaди трaгедиятa зa мен нямa държaвa.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
До 40 Прав сте за преоразмеряването но това беше по едно друго време сега по "западен" стандарт въжетата имат запас около 10 % а не пъти. Никой вече не влага труд и материали да подсигури по голям запас. Разчита се на правилното използване и поддържане, всички знаем че хората не чакат 5 мин за да слезе а се тикат като сардели претоварват понякога(не в случая) а и когато няма правилна поддръжка нещата в един момент водят до инциденти.Няма контрол и всеки си прави каквото иска това е в БГ.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 40 Прав сте за преоразмеряването но това беше по едно друго време сега по "западен" стандарт въжетата имат запас около 10 % а не пъти. Никой вече не влага труд и материали да подсигури по голям запас. Разчита се на правилното използване и поддържане, всички знаем че хората не чакат 5 мин за да слезе а се тикат като сардели претоварват понякога(не в случая) а и когато няма правилна поддръжка нещата в един момент водят до инциденти.Няма контрол и всеки си прави каквото иска това е в БГ.
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
КАПАКА НА ШАЛТЕРА НЕ Е ВИНОВЕН СЕЛЯНЧЕТА. ВИНОВЕН Е СКОРОСТНИЯТ ОГРАНИЧИТЕЛ КОЙТО НЕ СЕЕ ЗАДАЕЙСТВАЛ ДА ЗАКЛИНИ КАБИНАТА. СКОРОСТНИЯТ ОГРАНИЧИТЕЛ ПРЕДСТАВЛЯВА УСТРОЙСТВО КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗАДЕЙСТВА КЛИНОВЕТЕ НА КАБИНАТА КОИТО СЕ НАМИРАТ ОТСТРАНИ НА КАБИНАТА И РЕЛСОВИЯТ ПЪТ. И КОГАТО КАБИНАТА ПРЕМИНЕ СКОРОСТА КОЯТО Е ОПРЕДЕЛЕНА В ПОСОКА НАДОЛУ ТРЯБВА ДА СЕ ЗАДЕЙСТВА И ДА СЕ ВКЛИНЯТ В РЕЛСОВИЯТ ПЪТ..САМО ЧЕ ТОВА НЕЕ СТАНАЛО. А ЗАЩО САМО ГОСПОД ЗНАЕ И ТЕЗИ КОИТО СА ПРАВИЛИ РЕМОНТА.
отговор Сигнализирай
Новини