IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мащабните ремонти в София продължават и през 2015 г.


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
НН
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Аз също искам да се включа към горното питане. Докога София ще прилича на гето в кварталите? Всеки кмет, всеки мандат прави почти едни и същи булеварди. Витошка, Витошка и Витошка. Дайте да видим, след като метрото се прави предимно с ЕС пари, къде са парите ни от данъците. По мое мнение една тротоарна плочка струва 4-5 лева. За един тротоар около панелен блок ще отидат 4-5000 лева. Защо, след като средно данъците ни за едно двустайно жилище са в порядъка на 200 - 400 лева няма тротоари, мисъл?
отговор Сигнализирай
41
БРАННИК
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Искам да знам, кога ще оправите и уеднаквите тротоарите и прилежащите към тях зелени площи, които всъщност са кафяви. Кога зелените площи ще бъдат обособени, като такива и кога ще има контрол за нарушителите. Кога на преките пътечки по тревата около всеки блок, ще бъдат положени плочки. След всеки дъжд на улицата буквално се излива кал от бившите зелени площи понастоящем безплатни паркинги. После калта изсъхва и се вдига във въздуха. А София е градът с най-замърсен въздух. МИР!
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
I nepremenno kuchetata da se razkarat, che e mizerno i gadno
отговор Сигнализирай
39
уий
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Защо бе Данче се блондира? по-готина беше с твоя цвят коса!
отговор Сигнализирай
38
шоу
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Пропорционално погледнато скъпа ми Данке София може да стане и 5 милиона души.ПроПорционално погледнато финансирането на общините областите и регионите трябва да е такова че в провинцията все пак да остане някой...
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 7 Не харесвам 9
Софийското метро от сега е станало душегубка. А задръстванията в София не намаляват. Онова недоразумение, Диков е повече печалбар, отколкото архитект!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Gradat ima nujda ot mnogo promqna i remonti, okolo garata naprimer polojenieto e potres
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
щом сатистиката ви показва че сега около 25% от ползващите градски транспорт използват метро а там вече е лудница особено сутрин и привечер или сте пуснали малко влакове,или статистиката не е вярна, или просто лъжете или не ви пука колко ВЕЧЕ им е "комфортно" на ползващите метрото,с една дума нещо не е на ред и какво всъщност наистина ще направите ще се види в края на 2015г.защото от 17булеврда и улици някак си станаха десетина,явно другите ще се правят през сакралната ДОГОДИНА ..за кой ли път
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 5 Не харесвам 7
Който смята че в София се строи най-много да отиде на сайта "скайскраперсити" в българската секция и да види ЧЕ ТОВА Е ЕДНА ГОЛЯМА ЛЪЖА,в София се изграждат само молове,производството е в провинцията и да в определени региони и то предимно в Южна България,района от Разлог през Банско и вече до Велинград се изхранва или ще се изхранва в скоро време с туризъм както е по черноморието,в Кърджали безработицата вече не е бич Божи,В в няколко родопски градчета е минимална,е северозапада е ....
отговор Сигнализирай
33
Hahaha
преди 10 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Moje li postkomunisticheski selqni da se delqt: selqni / grajdani?Zashto go pravite tova?
отговор Сигнализирай
Новини