IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Графа – пешеходен. Пазарът за зарзават – в петък


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

54
До кореняците
преди 9 години
Харесвам 22 Не харесвам 6
Хора, айде по-полека с термина "селяния", защото като ви скимне на вас палите колата и кеф ви в Стара Планина или Родопи, кеф ви на черноморието и т.н. Няма селяния! Има трудещи се скромни хора. И за това, че София е претъпкана - обвинявайте хората, за които сте гласували. Хората прииждат от немотия, от затворени заводи и фабрики. Не си мислете, че са умрели за мръсотията и навалицата! София ми е един от любимите градове и смятам, че Фандъкова е най-добрият кмет от години насам.
отговор Сигнализирай
53
Никола
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Пацо , това беше стара идея за автомобилен тунел през Центъра, нека да ти кажа ,че в последните години на соца от Общината развиваха теорията , че за малкото коли ,които има( а то нямаше откъде да купиш) не е нужно да се пилеят пари за две нива . Така Цариградското си остана бяла лястовиа и на последвалите бул. като България правеха само пешеходни подлези . Безумния подлез на Ректората блокира и двете нива там , а имаше проект за тунел от Дондуков до Гурко , пак казвам това НДК изяде доста пари
отговор Сигнализирай
52
Никола
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 9
"Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година"ГолЕм ,*** голЕм смЕх ! Какво беше свършено при социализма по метрото бе , бяха на груб строеж изградили халета в Обеля и бяха докарали тунели до Зап. парк и ровове до Центъра това за 15год. Всъщност парите за метрото ги изяде мегаломанския проект и строеж на НДК , който глътна 3млрд. лева точно колкото бяха предвидени за двата лъча на метрото. Проекта беше с разкопаване-ужас !
отговор Сигнализирай
51
пацо
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Като строиха метрото под Т.Александров и Царя трябваше да копнат и втори тунел за коли. Така Цариградско което е Соц недуразумение, можеше да изсипва целия транзитен трафик в този тунел и да излиза чак на Ботев. Така Царя и прилежащите и площади можеше да станат пешоходни. Също така трябваше да се изгради цял ринг а не сега да се прави още една лента на перловската река. Трябваше и да се оптимизират трасетата на трамвайте и в центъра да няма автобуси. Но....а с тоя бюджет можеше да сме нормална
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
" През май трябва да са готови окончателните проекти, с които общината ще кандидатства по ОП Региони в растеж.За това е цялата дандания - трябва да се присвоят едни пари от нашите мафиотски фирми ....
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Добре, че едно време започнаха работата по метрото, иначе сега щяхме да сме на етап да имаме ли метро или да нямаме.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 15
Факт е, че голяма част от работата по изграждането на метрото беше свършена преди 1989-та година, но е факт и че малко хора знаят за това. Сега се приписват заслуги на Мафиянски, Борисов и Фандъкова за изграждането на метрото, но не се отчита че те всъщност са били управляващи на последният етап, когато се е пуснало нещо от метрото и не е толкова много това, което се е свършило по тяхно време. Отделно нищо не се коментира за парите, с които се строи метрото, а това е много важно и не е тяхна зас
отговор Сигнализирай
47
bla bla
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
То до тогава няма да е останала държава бе
отговор Сигнализирай
46
До 58 "До 77777
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
В градският транспорт преди 25 години пътъваха с порядъци повече хора в сравнение с сега. Примерно имаше линии с интервал на дижение сутрин и вечер на 2 минути или 2 минути и половина, а автобусите бяха претъпкани /висяха по вратите/. Сега са на 12-15-20 минути сутрин и вечер и доста празни. Защо е така, акк мислиш?Иначе световна тенденция е това, което се случи след 1944 година и маса народ се пресели в София. Атина знаеш ли колко милиона е сега и колко е била през 1944 година и какъв % е там?
отговор Сигнализирай
45
до 77777
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 11
Без да съм от Герб и никога не гласувам за тях, ще ти кажа , че точно при Бойко/Фандъкова като кмет метрото живна и сега имаме две готови линии и трета пред строеж . Просто някаи нещя трябва да се признаят . Метрото започнато при комунизма си стоеше един гьол, една язва , Софиянски успя да пусне нещо , но големите километри са при Герб .Факт !
отговор Сигнализирай
Новини