IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Последният Икарус: От спирка "Младост" към музея


Обратно в новината

Коментари Коментари

41
цеци
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Този рейс ми беше любим
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Возил съм се около 100 км в час по линия 117! Километражите умишлено не им работеха, да не се знае на колко милиона км са! Попадал съм и на Икарус с парно, по принцип трябва да има парно и в задната част след колелото, но масово се прекъсваха тръбите, минаващи през под колелото и печките не се поддържаха заради икономия на нафта и да могат шофьорите да продават! Капеше вода пак заради лоша поддръжка! Проблема беше, че често гърмяха гуми лятото! Тролейбуси Икарус има все още от депо Надежда!
отговор Сигнализирай
39
Кирил
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
От години няма автобуси на бензин! :D
отговор Сигнализирай
38
Давид
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Икарусите са най-издръжливите автобуси но нямаме средства и добри условия за да се движат още поне 10 години.Също не сме учени и да пазим нещата.Винаги ще помня Икарусите:2482 и 2480!Помня като вървяха по 102 но 2007/2008 ги спряха :( След 2 години ги спряха и от 204.Те любимите ми автобуси и тролеи!А не тези скапани Манове които ще се изпотрушат след 10/15 години!А най хубавите Икаруси тролеи са:2112,2703 и 2123.Трябва да се направи музей за да ги помним!На 12 съм и винаги ще ги помня!
отговор Сигнализирай
37
Николй!
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
До АнонименВ Лондон ползват двуетажни автобуси ,които са гордостта на града и ги поддържат в отлично състояние, такива каквито са били от времето на Ш. Холмс. Неподдържането на машината не говори лошо за нея, а за тоя който я стопанисва. В България НИКОГА няма да има музей на автобуси, тролейбуси, вагони и локомотиви, защото всички са все много авангардни, напредничави, разбиратели и пр...
отговор Сигнализирай
36
DARK
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Драмата с Чавдарите беше , че затвориха завода и съответно резервни части каквито и да било за тях нямаше.Докато за Икарусите все още могат да се поръчват от завода който за разлика от нашия не само още съществува но се и разгръща.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До Анонимен 47 Ами просто е!И чрез интернет, може да провериш къде са продавани Икаруси . И не само в Европа . Е ,ще ти трябва преводач за унгарският.И все пак са легенда на 50 години и досега вършеха своята задача,успешно. Минало!
отговор Сигнализирай
34
zink cream
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
kolko mu e da go konservirame v musei na selo Uzundjovo :)
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Музеи трябват! В някои райони на България децата никога в живота си не са виждали валяк. Вероятно никога няма и да видят.
отговор Сигнализирай
32
Anti
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 11
В статията има една неточност: "друсане като в танк".Танковете не друсат. При тях се използва торсионно окачване, което е едно от най-поглъщащите друсането, но е много скъпо за масова реализация. Освен това веригите стъпват на по-голяма площ и верочтността да друса от дупки е минимална. Не ги гледайте, че по разни филмчета във Фейса ги дават как ги карат ненормалници.А иначе и аз съм за новите автобуси. Не харесвам старите неща (за разлика от русодебилите). За да се развиваш ползваш нови неща.
отговор Сигнализирай