IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Тротоарите като паркинги! Автоидилия или идиотия


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

27
до 18
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Щутгарт е 600 хиляден град, т.е. 2,5 пъти по-малък от София. Регионът наброява около 1 милион. Всеки божи ден се стичат хора от по 120 км да работят в него. Хайде, велики столичанино и селяномразецо, обясни ми, КАК АДЖЕБА, такъв малък и тесен град съумява да събере целият трафик? Да ти кажа ли? С 6 лентова магистрала и 10 лентов разпределителен покрай града и с много подземни и надземни паркинги и добра градска мрежа. Нарича се градоустройство. Май, ти велики гражданино, си!!!
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Никой не ви е длъжен да осигурява паркинги ли?!?! ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ? Ти знаеш ли как функционира една държава и един град като инститиция и организация. Или ти у село ви само на племена живеете. Ама като ви слушам в този форум, разбирам защо България е такава държава. Защото българинът е ***, *** и нагъл!
отговор Сигнализирай
25
do 33
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Това е хубаво, но работи само за силно урбанизиран град или регион, т.е. автобуси, трамваи, МЕТРО най-вече. Градски транспорт, с който да стигнеш всяка една точка и по възможност да не ти капе на главата когато вали или да не дишаш изгорели газове при 40 градуса температура. Нали? Иначе варианти много, ама някой трябва да ги реализира, вместо да касира пари от сини и зелени зони, разположени върху тротоарите!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
22 - *** млади германци ви показаха високо качество на живот, на което вие казвате мизерия и си превръщате в роби на напрегнат живот
отговор Сигнализирай
23
Рони
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Живея в провинциален град не далече от Тел Авив, Проблеми с паркинг при нас няма, но когато отивам по работа в Тел Авив - никога с колата не влизам в града. На края на града има огромни безплатни паркинзи. Има 3 бързи начина да се влезне в града, 1. - влакчета през 5 минути, 2. - автобуси през 2 минути. 3. - градски велосипеди на ниска цена плаща се само с кредитна карта. Велосипедите могат да бъдат с батерия и върнати на всякъде в града и отново да бъдат наети- страшно бързи и удобни Акъл тр
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
поне да глобява не може ли ?> защо инспектори минават 1 път годишно, колко инспектора има в общината 2-*** ?! Защо паяците се занимават само със зоните ? и то избрани места от тях, да посочваме ли местата за скатаване ??
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
вход. Строг контрол на числеността на колите увеличаване на данъците за автомобила. Човек първо трябва да мисли дали има място за паркиране, после доходи и едва тогава да си купи кола.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
СО няма управленския капацитет да реши проблема с тротоарите. Вместо това се впуска в дълги оправдания как нямала капацитета да следи за паркирали автомобили. Сметката е ясна и проста - 800 000 автомобили в София и 130 000 места за паркиране. Колкото и колчета да слагат тези коли няма как да се изпарят. Въвеждане на платена зона за паркиране на територията на Сф, да видим как едно семейство ще се замисли преди да си купува втора или трета кола! Да не говорим и за трошките на трупчета пред всеки
отговор Сигнализирай
19
Gosh
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
До анонимния 24, тия на които "плащаш" огромните заплати са ти осигурили градски транспорт - автобуси, тролейбуси, трамваи, метро, маршрутки, за да не се налага всеки втори *** с 1500лв от продадената нива да си купува кола и да затруднява движението. Паркинги искал... ха. За пренаселената София вече трябва да въведат данък за влизане на лични мпс в центъра и да се пускат само велосипеди и скутери
отговор Сигнализирай
18
КАТ
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Обикновено гаражите са частни, а не общински. Общината не е длъжна да осигурява на всеки място за паркиране. Вместо да слага колчета, да глобява и да събира глобите и ще има достатъчно пари за ремонт на всички тротоари.
отговор Сигнализирай
Новини