IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метростанция №8 на "Орлов мост" – 24 метра под земята


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Иво
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
В добавка към предишния коментар първите станции са били оразмерени през соца по руски тертип "балшой" без да има потребност от тези дължини. И на третата линия станциите са с дължина 105м осигуряваща максимална превозна способност 50 хил.пътн.в час, макар перспективното й натоварване да е до 30 хил.души в час. Никога на линиите на метрото в София не е имало петвагонни влакове- от самото начало те са с по 4 единични вагона с обща дължина 78м или влакове от съчленени вагони с дължина 81м.
отговор Сигнализирай
20
Иво
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Влаковете са по-къси от пероните защото станциите се оразмеряват за далекоперспективното прогнозно натоварване. При четиривагонни влакове , каквито са тези в София максималната превозна способност е 40 хил.пътн. в час. Прогнозното натоварване за най-натоварената първа линия е 38хил.пътн. в час. Въпреки това станциите са с дължина 105м, която съответства на петвагонни влакове и пре3возна способност 50 хил.пътн. в час, която няма да бъде достигната никога съгласно всички даледпрогнози прогнози.
отговор Сигнализирай
19
метропътник
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ние сме на всеки километър........
отговор Сигнализирай
18
Хетфиелд
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ето ви една снимка от времето, в което метрото тръгваше от Сердика към Обеля: nomernoy.metro.ru/foto/foto/nom_sofia_serdika1.jpg Ясно се вижда, че към Младост линията е в строеж, горе на таблото. Снимката е от преди поне 10 години. И ясно се вижда, че тези стари сини влакчета не са било по-дълги от сегашните! Така, че моля всички капацитети да замълчат. Както казах точно тези сини стари руски влакчета никога не са били с повече от 4 вагона!
отговор Сигнализирай
17
Хетфиелд
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Пътувам с метрото вече 15 години. И аз хората по-надолу мога да каже, че влакчетата никога не са били с повече от 4 вагона. Старите руски влакчета дори са малко по-къси от новите. Никъде не се е налагало да се махат вагони! Който го твърди или живее в София от 3-4 години... или просто е доста назад с информацията!
отговор Сигнализирай
16
метростоител
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Просто са ни излъгали и за старите дълги спирки сме палатили копане, което сега е на вятъра, защото новите са по-къси. Това е страхотна недомислица. Сигурен съм, че метрата в Лондон които са на 100 години им се е наложило да променят размера на смирките, но така не се строи метро през 20ти век. Това е явна недомислица, от която някой е направил добри пари, но Софиянци ще плащат ЗАВИНАГИ.
отговор Сигнализирай
15
БРАВО НА ГЕРБ!!
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 11
ЕДИНСТВЕНИТЕ , КОИТО РАБОТЯТ И ПРАВЯТ НЕЩО ЗА БЪЛГАРИЯ...!!КОЙ , ДРУГ , РАБОТИ ,БЕ.....ХА,ХА,ХА,ХАААААА....КОЙ , КОЙ , КООООООООЙ......КАЖЕТЕ МИ....??!!*** ЛИ ..ОТ *** -20....А..??!А , МОЖЕ БИ......БЕЛАТА ЗЛАТКА...ха,ха,хааааааааа...??!
отговор Сигнализирай
14
БРАВО НА ГЕРБ!!
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 11
ЕДИНСТВЕНИТЕ , КОИТО РАБОТЯТ И ПРАВЯТ НЕЩО ЗА БЪЛГАРИЯ...!!КОЙ , ДРУГ , РАБОТИ ,БЕ.....ХА,ХА,ХА,ХАААААА....КОЙ , КОЙ , КООООООООЙ......КАЖЕТЕ МИ....??!!*** ЛИ ..ОТ *** -20....А..??!А , МОЖЕ БИ......БЕЛАТА ЗЛАТКА...ха,ха,хааааааааа...??!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Стига сте мрънкали. Разходете се малко по света и ще видите, че и двата варианта съществуват. Може спирките да са по-дълги, както и влакчетата да са по-дълги от спирките - тогава преди съответната спирка се съобщава че на нея не може да се слиза от първите (или последните) N вагона. Примери - Лондон, Берлин..
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До метропътник, я кажи от кога си в София
отговор Сигнализирай
Новини