IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

След епичните кръпки на "Малинов" – пътят пак пропадна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
БГ
преди 9 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Ти погледни каква основа и какъв тънък слой асфалт има пътя. Как няма да се разруши?! Цялата отсечка по бул. Малинов от бензиностанция Еко до моста ндо Бизнес парка е за ремонт. Навсякъде шахтите са пропаднали, а настилката на вълни. Споменатата във статията отсечка обаче още при откриването си беше в лошо състояние. Кой ряза лентата и се хвалеше с тази отсечка???
отговор Сигнализирай
66
Павета
преди 9 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Махането на паветата и асфалтирането на съответния път е поредната малоумщина от която се възползват тези, които изнасят паветата в чужбина. Павето има 6 страни и при правилно редене и пререждане със съответния здрава основа под него на практика е дълготрайно. Цар Борис III се експлоатира десетилетия и ако не са некадърните майстори и глупавите решения за частично асфалтиране, този булевард ще издържи още много. Обаче извадиха и продадоха много павета и развалиха здрави улици ! Срамота !
отговор Сигнализирай
65
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
В Германия искат гаранция че асфалат ще издържи поне пет години. Затова съм противник да махаме паветата. няма лошо ако се строеше по германскки. но като ще се стори по български с асфалт - не.
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До МенDa tova za ispaniq e vqrno..bil sam svidetel kak se pravi magistrala...no tuk e Bg.Takava e groznata deistvitelnost.Neznam za kakvo se vzimat milqrdi dalgove uj za infrastruktura kato pati6tata sa po zle ot kogato i da bilo.
отговор Сигнализирай
63
Самозапален клошар
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 18
Червени каскети, само пътищата на Орешарски, Станишев и Сидеров не се рушат, защото такива просто не съществуват.
отговор Сигнализирай
62
Наблюдател
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Всичко в България се прави за краденето, % -чето и комисионните. Всички по веригата участват. Без изключения! Включително каквито и да било контролни органи, които срещу % имитират контрол и за това "дупки" колкото щете!
отговор Сигнализирай
61
Аномимен
преди 9 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Трябва да се работи по севернокорейски. Там ако си спомняте разстреляха архитекта на новото летище в Пхенян.Та тук- даваш европари. Ако има дефекти - строителя до стената
отговор Сигнализирай
60
Безобразие
преди 9 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Всички сме виждали как изглежда истински асфалт навсякъде по света, но не и у нас. И цвят, и дебелина на слоя, и трайност- всичко е различно. Ако не може да се контролират фирмите, да извикаме специалисти отвън - и без това даваме пари, поне да има ефект! Разбират ли нещо от асфалт строителите или са събрани от кол и въже, а шефовете им крадат?
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 21 Не харесвам 1
Всичко,което е построено и ремонтирано от правителството на ГЕРБ в лицето на Б.М.Б. и фирмите на котараците и братовчедите му се руши и пропада.Бясното строителство се извършва некачествено и се усвояват огромни средства от еврофондовете.Голяма част от тях потъват в джобовете на братовчедите,друга част влиза в партийната каса за купуване на гласове. И до ден днешен е държавна тайна колко души са имащите право на глас в София т.е.колко са 100%.
отговор Сигнализирай
58
vlady
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Еврофондовете се усвояват успешно от правилните фирми и хора близки до ГЕРБ. Както казват руснаците "Нет на вас Сталина" и румънците "Къде си Цепеш, господарю?".
отговор Сигнализирай
Новини