IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Столичани недоумяват: Билетче от 1,60 лева?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

176
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 41 Не харесвам 0
Рядко, но ми се налага да се качвам на трамвай 22.Смрадта е неописуема всички шведи за Красна поляна се возят там, естествено, напълно безплатно, дори ми правеха забележки, че като си дупча билета, ги притеснявам.Мотрисите са от преди ВСВ, сигурно са ни дарение от Хитлер.Контрола няма, за 10 години само 2 пъти, като старателно избягваха шведите.Е, как и за чий ще ме мотивират да дупча билет?
отговор Сигнализирай
175
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 32 Не харесвам 0
РЕВОЛЮЦИЯ В ЦЕНИ- 60%- ЕВОЛЮЦИЯ В ЗАПЛАТИ И ПЕНСИИ- НЕЗАБАВНО 60% РЪСТ НА ДОХОДИ.
отговор Сигнализирай
174
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Метрото е примерно в Париж покрива огромна площ, в пъти по-голяма от площта, която покрива метрото в София, но пак ни манипулират, че видите ли, пътуването с метро в София било по-евтино. Напротив, по-скъпо е заради много късия маршрут на метрото.
отговор Сигнализирай
173
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 36 Не харесвам 0
Няма логика билет, който важи само за едно превозно средство, а не е както е в Европа за много превозни средства, но за един час след първото му използване, Фандъкова и шайката й да искат да струва, колкото билета в Европа.
отговор Сигнализирай
172
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 26 Не харесвам 0
Държавата да си плаща за всички намаления за пътуване, а не най-бедните, които пътуват с градския транспорт да плащат за тях.
отговор Сигнализирай
171
Иванов
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Няма резон цената на певоз.документи да се вдигат с около 60 %,защото: все още повече от 50 % от превозните средства са много стари и технически опасни,защото не отговарят на съвременните изисквания за сигурност на пътниците; Новодоставенитепр.сред. са доставени по ЕС-програми,които са безвъзмездно финансиране с мин.дофинансиране; предстоят доставките на още нови автоб.Корпоративните цени на горивата са още по-ниски;общината намалява годишната задача за пробега и линиите заради Метрото
отговор Сигнализирай
170
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
26 години стигат!26 години всеки пореден кмет на София се опитва да ликвидира градския транспорт, но засега не успяват напълно. То не бяха маршрутни промени, то не бяха поскъпвания на билета, то не бяха увеличаване на интервала за чакане по спирките, но все още има хора, които ползват градския транспорт. Е, вярно, че има линии, където почти няма други освен пенсионери, ученици и потомци на изгонените от Индия, но и всички линии вървят натам. Сега с това повишаване на цените,още по-малко хора ще
отговор Сигнализирай
169
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 0
Видях опашка от клошари да си купуват билети, един от тях раздаваше безплатни противогази.
отговор Сигнализирай
168
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До 195 работникЕ, ама чувечица тръгнал да си напълни вудичка на Княжево, иначе у магазино е 50 стотинки водичката ... И да му отстъпити място еййй
отговор Сигнализирай
167
до 99 от рускиня
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Идеално, своя простотия си показа или можеш и повече?
отговор Сигнализирай
Новини