IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

На комисия билетчето от 1,60 лв. мина, остава СОС


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

79
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 18 Не харесвам 1
5 лева да го направят, сами си избраха гербавата напаст.
отговор Сигнализирай
78
СМЯХ
преди 8 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
" ШВЕДИТЕ " И СЕГА СЕ ВОЗЯТ ГРАТИС И НИКОЙ НЕ ГИ ЗАКАЧА, БЪЛГАРИ ДА ПОСЛЕДВАМЕ ПРИМЕРЪТ ИМ.
отговор Сигнализирай
77
тими
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
господа демократи прочете малко бизнес и финанси не се излагайте доказвате че нищо не разбирате от управление на транспорт и после се чудите защо фирмата ви ще фалира икономическата логика това е за студенти 1 ви курс е че коагто дадени суровини и стоки падат на международните пазари и борси цените на стоките който зависят от тези суровини горива и други се намаляват а не се увеличават и дръго за студенти 3 курснаправете си инвестиционен план на фирмата за развитие но той не зависи от билета
отговор Сигнализирай
76
Дани
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Ще ви дам пример как е в моята любима Прага, където транспортът е перфектен. Билетчето за възрастни е 1.77 лв и важи за всички видове градски транспорт в рамките на 90 минути. Има и 30-минутни билетчета- те са 1.33 лева и пак са за целия транспорт. Целодневното билетче е 6.10 лв. Месечната карта за възрастни съответно е 30.50 лв или колкото 17 билетчета. Има съответно намаления за учищи се и за възрастни хора. Затова повечето жители на Прага пътуват само с карти.
отговор Сигнализирай
75
тими
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
във европа нещатата са различни от нашите те нямат общински дружества за транспорт имат една 100 процента държавна комапния навсякъде е така частен транспорт имат много малко та държавната комапния е разделена по принцип на няколко сектора автобусен метро ж п транспорт автомобилен за превоз на стоки и всички градове и столици ви вози държавна комапния която доста печели от дейноста си такива глупости като обчинска транспортна фирма просто нямат защото това е излислено и за тях не е печелившо
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 16
Същия вой и писък на червените другари беше за платените зони за паркиране. Сега сами искат в техния квартал да има зелена зона . Другарите от БКП-БСП първо говорят , а после мислят . Ще видите , че като си направят сметката колко по евтино е с карта ще млъкнат , но сега това е опорна точка да плюят кмета . Да ама не . На никой не му пука от мнението им .
отговор Сигнализирай
73
Стъ
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
По-долу някой спомена за плащане от данъците. Това което малко хора явно осъзнават, е че всеки софийски гражданин ВЕЧЕ го прави - част от данъците ви са предвидени за субсидиране на градски транспорт. С други думи - искат да си платите за правото да си плащате. Ама вие продължавайте да избирате Фандъкова и Герб...
отговор Сигнализирай
72
tim
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
аман от пишман демократи икономисти и финансисти заради такива измислени България е на дъното и затъва все повече и повече и не може да отлепи от там и стига със тези простоти за системата ви е крива криви сте си вие дето преди 89 та не ставаше нищо от вас и не ви даваха да припарите до никъде а сега сте на върха и взимате *** от по *** решения ще ви се смеят хората по света поне прочетете малко учебници по икономика и финанси и транспорт да разберет по не малко как се правят нещата
отговор Сигнализирай
71
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Дани,във Виена, един доста добър европейски града, цената на билета е 2 евро, а на месената карта е 48,20 евро, т.е. разлика от 24,1 пъти, но с билета можеш да пътуваш повече, отколкото в София."Тези билети важат за едно пътуване ...в рамките на град Виена. Разрешени са неограничено количество смяна на транспортни средства, включително и метрото, като пътуването трябва да се извършва в една посока. Пътуването не бива да се прекъсва." - това е за билета, т.е. 24,1 пъти разлика стават 50-60 пъти
отговор Сигнализирай
70
До 92 Дани
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Като си започнал(а) с европейската практика, карай докрай. По европейската практика билета само за едно пътуване с едно превозно средство ли е, както е в София или примерно може да се ползва няколко пъти за различни превозни средства в определен интервал, примерно час или час и половина? Щото тогава е много различна пропорцията, нали се сещаш и от твоето 17-21 пъти, може да стане 30-50 пъти за варианта в София.
отговор Сигнализирай
Новини