IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кранистът Петър: Опитах всичко, но не се получи!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

14
Izotex Tihomir
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Silen vqtur e prichinata znam ot hora raboteshti na obekta,kazva vi go specialist s 40 g opit,na silen vqtur i pod natisk na shefovete,i molq nekompetentni da ne pishat za telejki I za machti I za palubi!.
отговор Сигнализирай
13
Съпроматников
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
От клипа може да се направи извод, че крана не е добре балансиран с достатъчно противотежест.Според краниста е недопустимо тележката да стигне до буферите, иначе обръща крана.Това е същото да се твърди, че при шофиране, ако автомобил удари буферите на окачването, ще се разпадне.Тележката се задвижва от въже, а аварийния стоп само ще изключи електродвигателя на макарата.ВЗТПодсъдно трябва да е,да се работи с такива вехти машини.Късмет е само толкова пострадали.Къде е КОНТРОЛА(неподкупния)?
отговор Сигнализирай
12
Румен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Според стандартите в Европа такива кранове се бракуват, а тук му сложат една боя и минава от преглед. Спирачки до безкрайност не се ремонтират. Щетите да се платят от техническият надзор не от краниста.
отговор Сигнализирай
11
ivan
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Че не е вятър, не е. Нито еднин клон по дърветата наоколо не помръдва. Вижда се че тележката наистина е на края на стрелата, а товара още не е стигнал до земята. Има голям шанс краниста да казва истината. Мисля че не са му стигнали няколко секунди да свали товара преди той да го обърне като детска играчка.
отговор Сигнализирай
10
sc
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До кранистДалеч фамилията Дикови не са ми най-приятни, че да ги и защитавам, но по-това време по-което стана инцидента, минах и вятър нямаше, беше тихо и спокойно по-това време
отговор Сигнализирай
9
зорко око
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Интересно е,че плоскостта в която пада мачтата и стрелата е различна от плоскостта на мачтата, стрелата и товара. Почти е сигурно, че е имало порив на вятъра в посока към бензиностанцията, както отбеляза #7.
отговор Сигнализирай
8
Много
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
кекави са тези бензиностанции ! Едно време, какви бензиностанции имаше ...
отговор Сигнализирай
7
кранист
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
работя като кранист 30години,90% съм сигурен,че грешката е на краниста подал се на строителите да работи при силен вятър о от там е станало всичко.Преди години същото щеше да стане на обект на ул. резбарска вятъра завъртя крана добре,че товара беше ниско и краниста успя да го пусне на земята.Не трябва да се подават на натиск на строителите и да рискуват.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Аз по видеото не виждам нищо, което да се вързва с това, което обяснява Петър. Първо не можел да спре, после с аварийния стоп спрял за секунда, после пак се засилил... според него.А на видеото виждам крана статичен за около 5-6 секунди, след което(без да мърда от място) се прекатурва... Ела сега разбери защо видеото не се вързва с обясненията...
отговор Сигнализирай
5
son
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
като прочета че е минал успешно технически преглед и дотам всеки знае как се минава има ли статистика колко от колите се връщат за повторен преглед ?
отговор Сигнализирай
Новини