IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

#НеФинансирамКрадци срещу скъпото билетче


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

74
ПАРТИЯ = МАФИЯ
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Този път мафията няма да може да издои народа, съпротивата ще е жестока и е твърде възможно да запали и по-големи промени. Този грабеж, тази подигравка, няма как да бъде търпяна до безкрай !
отговор Сигнализирай
73
opps
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 0
Снимайте и ако само на бели искат билет - веднага ИСК за ДИСКРИМИНАЦИЯ!
отговор Сигнализирай
72
ПЕРНИК
преди 8 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Перник подкрепя София - парите от поскъпването на билета за Автобус в София ще отидат в Палати на Наетите от Народа Политици в Софийски Съвет .Трябва билетчето да сатане 40 стотинки и всички Корумпирани да лежат в Бургаския Затвор .Не пиша глупости - цената на горивата се срина до невиждани нива , Автобусите също имат невиждана ниска цена . Ако някой от Кметството в София е подписал договор за Нов Автобус на цената на СУ 35М да си клечи в затвора .
отговор Сигнализирай
71
Гербава работа
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Защо пък точно 1.60лв ... аз мисля, че трябва да е 1.63лв, а тези, които са предложили въпросната цена е повече от ясно, че не мислят.
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 31 Не харесвам 0
Когато Фандъчка и цялата околна *** вземат от Сали, Али и компанията пари за градски транспорт, тогава ще вземат и от мен.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 0
Не финансирам крадливи общинари.
отговор Сигнализирай
68
Просто решение
преди 8 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Не коментирам и не плащам.
отговор Сигнализирай
67
до 90
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Ти търсиш икономически ползи.Идеята не е икономическа, а да се намали ползването на градския транспорт и да се увеличи ползването на автомобили и велосипеди и метрото.
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 22 Не харесвам 1
Не разбирам как толкова печелиш бизнес като градския транспорт София винаги е на загуба.В други региони рейсовете возят по 5-6 пътници и са на печалба,е не голяма но не са на загуба.А в София не съм виждал рейс с толкова пътници, и въпреки това са вечно на загуба.А отделно няма никаква логика точно в момента повишение от 160%, напротив икономическите показатели са за спадане на цените на билетите,не голямо спадане но цената .
отговор Сигнализирай
65
кой
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Кой е собственик на фирмата за градски транспорт в София?
отговор Сигнализирай
Новини