IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

По-силни дъждове и протече, Ларгото протече


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

28
До 33
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не ме разсмивай!Едва ли има някой толкова наивен, който да си мисли, че качеството на строителството зависело от човешкия материал, т.е. работниците, а не зависи почти изцяло от човека, който дава и/или краде парите за това строителство, т.е. собственика на строителната фирма, както и подкупното длъжностно лице, което подписва, че нещата са построени както трябва.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До До 27ако виждаш само тези два избора, значи не те бива много в мисленето. Това дали ще се строят хубави и качествени пътища или не, не зависи само от политическата система. Основно е въпрос на матр'ял. Разбираш ли?!!
отговор Сигнализирай
26
Горд Турчин
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До ODESSAИ това е така, турската работа е същата като българската работа. Защо мислиш, че сме си живели 5 века заедно?
отговор Сигнализирай
25
ODESSA
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Ти пък турчине въобще недей да се обаждаш, че сте по некадърни и по крадливи дори от нас. И то от вас сме ги учили тия мурафети.
отговор Сигнализирай
24
До 27
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 3
То и в България преди 1989-та строяха пътищата, както трябва с всичките му мурафети, които си изброил за Германия, но после дойде демокрацията, алчността, корупцията и ... лошото строителство. Сега изборът е или връщаме социализма с неговото строителство или си оставаме при демокрацията с калпавото строителство....
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Важното е че ремонта е издържал докато главния резач на ленти е срязал лентата - след нас и потоп
отговор Сигнализирай
22
ODESSA
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Работил съм много дълго на немски магистрални мостове железар. Но съм гледал хората как праввт аутобан. Три метра яма. Хидро изолация, чакъл . истински заливан с вода и трамбован отгоре запечатан със грунт. После 30 сантиметра неармиран бетон и после 30 сантиметра асфалт.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
каква изненаде. Сега като го ремонтират(отново) и пак да го открият и да режат ленти.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
Спокойно хора. Бойко Хепиенда сега ще им се скара и те ще си оправят течовете.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Както всичко "построено" от ГЕРБ и това се оказа калпаво.
отговор Сигнализирай
Новини