IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нараства броят на електромобилите в София


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
6 зареждащи станции на 2 милионен град ?Една станция може да облужи 12 човека мах.6*12=72или 0.0036 процента от наличието в града на население може да бъде обслужено .Което си е почти равно на нула.
отговор Сигнализирай
10
Льохман
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До Анонимника 10Не, колата не е руска, г-н Плоскоумен коментар. Корейска бричка от заводите на Шевролет, в които работят южнокорейските "папуаси" на "великата" презокеанска империя.
отговор Сигнализирай
9
Жоро
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
спирайте ги вече тея дизели, стига са тровили центъра....мин. евро 5 двигател бенз или на газ
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Вариант са и частни тролеи по линиите на тролейбусите, но ако тока поевтинее.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Бензиновите ще поевтинеят веднага и тогава пак ще е по-евтино на бензин. Бензиновите вече са по-евтини от газовите.
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Надали някой от вас щеше да си кара ДВГ-то ако в София имаше само 2-3 бензиностанции нали. За съжаление първо е необходима инфраструктура. Макар, че в случая с електромобилите е достатъчно да имаш и гараж с ток. Това кое, колко струва, колко харчи и каква му е поддръжката, отдавна е обсъдено в детайли по ел.форумите. Така, че не пишете общи приказки, моля!
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Кога ще забраните достъпа на автомобили до центъра?! Нараствал им бил броят - чудо голямо, те всичките нарастват! Нищо че вече няма място да пръднеш в тъпия център и всички се провират между колите, като че хората са по-маловажни от скапаните трошляци. Аман от простотии. Рекламирайте ги тея боклучави бракми, яя, давайте още
отговор Сигнализирай
4
Льохман
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 4
Аз карам кола с размерите на Поло и е 1000 кубика, градско максимално харчи 6,5/100 км. Извън града е 4,5/100 км. С 20 лв. минавам над 150 км. при най-големите задръствания в София. Цената на нова такава е около 4 пъти по- ниска от един ел. автомобил. Та само с разликата от цената и ниския разход ще се возя поне 5 год. по- евтино от електромобила. А данъка за моята кола с катализатор е 10 лв. Хехе 1 месец такса зареждане из София за електромобилите.
отговор Сигнализирай
3
da da
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
пълно е с електромобили, даже има опашки от хора желаещи да си купят веднага чисто нови... Голяма статия.
отговор Сигнализирай
2
Льохман
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 14
Чудно, чудно, след закупуване разходите били минимални. Един ел. автомобил струва 3-5 пъти повече от бензиновите, а какво правим след 3-тата година, когато батерията се скапе? Та тя е 80% от цената на ел. автомобила, т.е. 2-4 пъти колкото цял бензинов автомобил. И накрая, къде изхвърляме старата батерия? Кой ще ги прибира и няма ли да има някоя екотаксичка за депониране? А колко време е зареждането, че ако сутринта е паднала батерията, а закъснявам за работа?
отговор Сигнализирай
Новини