IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

От ЦГМ се хвалят: Издали над 4 000 карти за 2 дни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
А пък аз днеска си палнах печката на нафта и чадим като комин. Като и дам газ на Ланчията отзад излизат витамини.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 18 Не харесвам 3
Цената на билета ще афектира върху работодателите и най вече тези които дават заплати до 600-800 лв, понеже на работниците им ще е трудно да си покриват разходите.След това ще удари върху трафика, много хора ще предпочетат да ползват личните си автомобили в това съм убеден на 100%. И това най-вероятно ще стане повод за вдигане цените в синя и зелена зона и за тяхното разширение.
отговор Сигнализирай
21
:)
преди 8 години
Харесвам 31 Не харесвам 3
Явно няма надежда за този *** народ. Никаква. Не ми пука за цената на билета, защото почти не ползвам транспорта, но ми е гадно, че вдигат цените на най-бедните, вместо да съберат данъците от най-богати, а точно тези бедни не правят нищо. Нищо. Стоят и чакат да ги острижат. Ама в мафиотска държава, с премиер доказан мафиот... какво да очакваш???
отговор Сигнализирай
20
Анализ
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
На мен ми е чудно - ако един човек не плаща 1 лв, как ще разчиташ, че той ще плаща 1.60 лв?! Ето тая логика не мога да я разбера.реално ударът е точен и концентриран - върху безработните или самонаемните работещи, които не им се налага да ползват постоянно градски транспорт. Другият ефект е - косвено рамо на "бакшишите", които бяха много сериозно ударени от метрото, при цена 1 лев! А пък таксиджийските фирми са депутатски фирми.
отговор Сигнализирай
19
Анализ
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
До az 11---далаверата им е в това, че тия 23 хилки ги взимат НАВЕДНЪЖ! Докато 40 хилки са хипотетични - те могат да се случат, но може и да не се случат. Има хубава приказка: "по-добре врабче на в ръката, отколкото сокол в небето!"
отговор Сигнализирай
18
болен здрав носи
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 10
Купи си карта ,прецакай този дето няма!
отговор Сигнализирай
17
анонимен
преди 8 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
Това е поръчкова статия. Вече знаем за кого да не гласуваме.
отговор Сигнализирай
16
До az
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 15
Със по ефтината карта за цяла една година се стимулира купуването на карти, а не както е сега, всеки трети да е гратис. Когато те глобат 40 лева веднъж, два или три пъти, може и да се позамислиш дали да си купиш карта, при положение, че пътуваш всеки ден с ГТ или ще си пак гратис.
отговор Сигнализирай
15
смотан народ
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
5 века робство малко им бяха и продължиха като роби нататък...
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Далаверата е, че много малка част от пътниците всъщност пътуват с карти нищо, че Фандъкова постоянно успокоява колко е изгодно да си купиш карта. На повечето им се налага да дупчат билетчета, защото не пътуват всеки ден. Аз много рядко ползвах градски транспорт, а вече изобщо и няма да сляза от колата да не съм милионер, та да давам по 2 лв. за билет!
отговор Сигнализирай
Новини