IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Метрото до "Сребърна" – юни, юли или август?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

41
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Да, ама трамвайните линии ги изкормихте до кокал, за да направите шосета, нали? Защо тогава обяснявате кое колко е "зелено"? Всичко е лапане, а вие сте лапачи и тъпоумници!
отговор Сигнализирай
40
Иво
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Пускането на новия участък с метростанцията на ул.Сребърна го обявиха за 31.юли и никой не е променял тази дата. Срокът се спазва и няма драма за отлагане.По отношение на разстоянията между станциите следва да се има предвид, че най-често срещаните разстояния са между 1-1,5 км, като при тях се осигурява скорост на пътуванията от 37 до 41км/час. В София на Линия 1 средното разстояние е 1,1км, а на 2 и 3- 1км. В Париж на по-старите линии е дори около 0,7км, а на новите -тад 1,5км.
отговор Сигнализирай
39
mi
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонименми като гледам все течове...
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Да, разбира се, че тунелът под бул. Драган Цанков беше прокопан много отдавна. Със цялата си селения това го помня и аз. Ама се запитайте защо повече от десетина години след 1978 не успяха да пуснат трамвая по него? Явно не е бил обезопасен и са ставали често аварии. А как ли е сега?
отговор Сигнализирай
37
до 44
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Тунелът между Стадион Васил Левски и Жолио Кюри, под бул.Драган Цанков беше прокопан още през 1978 година. Идеята беше оттам да минава трамвай 19 до Дървеница.Това обаче новодошлите селяни няма как да го знаят. Те си мислят, че светът започва с Бойко Борисов.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
До Анонимен40-------------------------------------Червени Дедо, качеството на комунистическото планиране всеки може да прецени по наличните недомислия в градоустройството на София - нелепият бул България, околовръстното и уникалните транспортни "схеми" на комплексите-спални. Хайде, бягай да си чакаш пенсията и не вдигай шум, че ставаш за смях с дрънканиците си!
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Голяма част от подземните изкопни работи бяха свършени още по времето на Тодор Жавков.Имам предвид метростанцията Стадион Васил Левски, Жолио Кюри - тунелът, който ги свързва.Също и сегашните метростанции НДК, Европейски съюз (при хотел Хемус) и Джеймс Баучър.Борисов просто ги облицова и доведе камерите на слугинските телевизии.Иначе наистина, финансирането на новите участъци от метрото е от ЕС.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Метрото в София не е построено от ГЕРБ или Борисов, а от Европейския съюз.Той дава парите. Така че опорната точка на герберастите доста издиша.А специално Борисов за пореден път прави помен с чужда пита.
отговор Сигнализирай
33
ШОП
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Искам и метро до Перник....
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
Строежът започва с планиране, а не с копане. Планът за метрото беше много добре направен през 70-те години от хора разбиращи проблемите, но след 1990-та, започна едно преправяне от всякакви мафиоти и сега ефективността от построеното метро е почти наполовина по-малка, отколкото щеше да е по добре замисления първоначален вариант. С третата линия е същото.
отговор Сигнализирай
Новини