IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

2 секунди повече жълт светофар на "Драган Цанков"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
Дядо Иван.
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
ЯВНО НАШАТА НАЦИЯ СЪВСЕМ ОТКАЧИ!!!!ДОРИ ЗА ЧОВЕК БЕЗ СПЕЦИАЛНО, А ДОРИ БЕЗ ВСЯКАКВО ОБРАЗОВАНИЕ ОТ СНИМКАТА Е ЯСНО, ЧЕ. В А Т М А Н А. Е. В. И. Н. О. В. Е. Н!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КАКЪВ СИГНАЛ ИМАШ ДОРИ ТРИ ПЪТИ Е ЗЕЛЕНО, ТИ НЯМАШ ПРАВО ДА ЗАСИЛИШ ТРАМВАЯ И ДА ГО БЛЪСНЕШ В АВТОБУС, В СРЕДНАТА МУ ЧАС!?!?!?!?ТОВА МОЖЕ ДА НАПРАВИ САМО ЕДИН. П Ъ Л Е Н. ***. КОЙТО ТВЪРДИ, ЧЕ ШОФЬОРЪТ НА АВТОБУСА Е ПРЕМИНАЛ НЕПРАВИЛНО.НЕ ЗАЩИТАВАМ ШОФЬОРА! НЕКА СИ ПОЕМЕ ОТГОВОРНОСТТА, АКО ИМА
отговор Сигнализирай
11
Leo
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Не знам на какво основание вдигнаха цената на билетите, но е факт, че градския транспорт в София е:- опасен поради бруталните нарушения на правилата за движение от страна водачите- неудобен поради разпокъсаната транспортна мрежа, изискваща много прекачвания- нередовен - извън пиковите часове се чакат основни линии по 15-20 мин.- некомфортен - претъпкан и неклиматизиран, като в пиковите часове хората трябва да изчакват по 2-3 превозни средства от линия преди да успеят да се качат (линия 204)
отговор Сигнализирай
10
Физик PhD
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Автобусът се е движел с MACH 4, а трамвая вече е бил ускорил до 9,7 G и от напрежението ватманът не е забелязал фюзелажа на автобуса.
отговор Сигнализирай
9
До 9 и 10
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Спорът ви няма смисъл. Там цялото кръстовище е регулирано със светофари, вкл. има специални светофари за трамваите. Предимство там дават само светофарите. Другаде са там проблемите - най-вече липсва контрол за спазването на правилата.
отговор Сигнализирай
8
123
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен 9Те дори МПС-тата със специален режим не са с абсолютно предимство, ти за трамваите ми говориш. Дори линейките и пожарните, когато със включени сигнализации трябва да се съобразяват с това да не отнесат някой глуп***ак, който им отнема предимството. Прочети правилника за движение по пътищата.
отговор Сигнализирай
7
Факт
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
В крайна сметка пак нещата опират до липсата на контрол за спазването на закона за движение по пътищата. Шофьорът на автобуса вероятно е минал на жълто-червено. Трамваите редовно са блокирани от коли и не могат да преминат и затова светне ли им разрешаващ сигнал, веднага потеглят, щото иначе не е ясно кога ще успеят да минат. къде е КАТ да махне колите от релсите? Къде е КАТ да санкционира минаващите не на зелено? Няма го - спи и затова е така.
отговор Сигнализирай
6
Хейтър Тролев
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Автобусът 15м не го видял и НЯМАЛ време да спре - той какво ускорение има този трамвай??
отговор Сигнализирай
5
Факт
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Съвсем друго нещо трябва да има на това кръстовище - яка сеч за всички, които спират на трамвайните линии, за да изчакат зелен сигнал на светофара. Второто, което трябва да се направи - яка сеч и на тези, които минават там на жълто-червено и най-вече на автобусите на градския транспорт, както явно е станало и в този случай.
отговор Сигнализирай
4
Факт
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Хайде да правим още по-големи задръствания, за да станело уж по-безопасно!Очевадно е какво ще последва - поне два пъти по-често ще има подобни катастрофи на това кръстовище, ако се удължи жълтия сигнал на светофара. Защо е така, всеки човек с поне малко ум в главата и сам може да се досети, но тези, които решават за светофара и малко ум нямат.
отговор Сигнализирай
3
Пипи
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Времената на светофарите в София се проектират от небезизвестния П.Табаков, бивш шеф в общината. Той направи фирма на името на жена си и всички светофари минават през ръцете му. Много е опитен, но на някои кръстовища направо се излага. Наскоро смениха режимите на няколко светофара в Красна поляна и Разсадника та направиха мазало - колите карат с 80 да стигнат следващото зелено, а опашките по Гешов станаха километрични. Използва се метода на пробите и грешките.
отговор Сигнализирай
Новини