IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

През 2019 г. ще сме с 12 нови метростанции


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

49
Да
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
До Батко виИ кво правите всички в София,бе батко!?През почивните дни и празниците-всички сте си по селата-да напълните торбите,после да си изхвърляте *** тук!
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Според мен Фандъкова и ГЕРБ нарочно вдигнаха цената за пътуване с градския транспорт на София, за да намалят броя на пътуващите с метрото, което вече не може да поеме пътуващите в пиковите часове. Защо не може да ги поеме се знае - защото Бойко Борисов, Фандъкова и ГЕРБ, за да могат по-бързо да режат ленти, направиха пероните на построените по тяхно време метростанции по-къси и в резултат на това влакчетата на метрото са с един вагон по-къси, т.е. могат да поемат един вагон по-малко хора.
отговор Сигнализирай
47
Тони
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
A ще има ли кой да ги ползва щото както е тръгнало май само *** ще останат на тази територия Иначе няма лошо нека строят, нека крадат !
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 14 Не харесвам 5
Скоро ходихме на концерта в центъра. Трима човека с такси за 5.00 лв. Ако бяхме отишли с метрото щяхме да дадем 4.80. вкл. сходене пеша до станцията, смяна на влакчетата, стоене прави вътре и т.н. За няколко спирки не си струва, ако нямаш карта. Умниците от софийския градски транспорт...
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 5
Основният проблем с метрото е неговата отдалеченост. Например отивам в Младост. От там, където живея в центъра на София, до метростанция Сердика ми е 25 минути пеша, а до метростанция Лъвов мост ми е 20 минути и после трябва да се прекачвам на другата линия. До спирката на два от автобусите, които могат да ми свършат същата работа, ми е 5-6 минути. Ако тръгна с автобус, стигам за 40 минути, с метро за 50 минути. За сравнение, преди 27 години, същия маршрут с автобус го минавах за около 25 минути
отговор Сигнализирай
44
До 37
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
"команчи" в метрото няма и това е една от причините хората да го предпочитат.
отговор Сигнализирай
43
Факт
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
Все по-трудно човек стига до метрото, заради оптимизациите на Фандъкова.
отговор Сигнализирай
42
Един Българин
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 6
п.п. Недейте като мен ,че ще спрете икономиката. Някой тр да плаща, а аз все минавам между капките с ходенето пеш и с велосипед :).Все пак когато съм с жената и детето е трудно и МНОГО МНОГО скъпо с "адския транспорт" вече. Преди дупчех винаги дори и единствен измежду шведите. Фандъкът, с нейната гениалност, успя да ме направи "швед" и мен ... Догодина ще ни представят някакъв фалшив доклад колко много се били вдигнали приходите на СКГТ, но няма кой да се хване на това.
отговор Сигнализирай
41
Един Българин
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 13
Метрото е единствения транспорт, за който си струва да дам 1,60 :). Въпреки това ако имаше свестни велоалеи и охраняеми паркинги за велосипеди изобщо нямаше смисъл да правят метро за младите. Дето казва пешеходеца да асфалтират линиите и да си караме / ходим на сянка и сухо :). Но в метрото има далавера, докато във велоалеите е умряла работа.Синя/зелена зона...че кой ви кара да ги ползвате? Аз ходя пеш. Паркирам извън тях и ходя. Максимум 10-15 мин ми е в случаите когато ми се налага колата.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Ще, ама може и да не ще...Ще, това... Ще онова... Новини, само в бъдеще време и условно наклонение...
отговор Сигнализирай
Новини