IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Асфалтът измества павето от "Дондуков", засега


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Реалист
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Живея в този район и съвсем редовно минавам по Дондуков в този участък. Нямам никакви проблеми с това, че там има павета, а не асфалт. Проблем имат единствено някои джигити, които не могат да преглътнат спирането заради пешеходните пътеки, а те са достатъно нагъсто - все пак на всяка пресечка има по две пешеходни пътеки. Ако сложат асфалт ще трябва да сложат знаци за до 30-40 км/час, както и видеоконтрол на скоростта, иначе всеки ден ще има блъснати пешеходци.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
В тези райони канализацията е с много тесни тръби, които се запушват при по-силен дъжд и започват да връщат вода по мазетата на хората в района. При асфалт водата е повече, при паветата част от водата попива между паветата. И с асфалт е много по-прашно, а не обратното, както смятат мнозина. Въпросът е само в факта, че при хубав асфалт ще карат безумно бързо, после като стане на дупки ще карат с 30, а не с 50, както е сега с паветата.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
махнат ли паветата, през 4 години ще ремонтират Дондуков
отговор Сигнализирай
20
Хм
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
19
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Очевидно с паветата е много по-добре, но ... има маса марод, които разсъждават горе-долу така: искам асфалт, за да мога да карам с над 100, а не с 50, колкото е добре за тези павета. Мотористите също искат асфалт, за да си правят гонки по асфалта. Разбира се, с над 100 км/час ще се кара само в началото - ясно е, че асфалта ще се разбие до година-две по начина както го слагат в София при Фандъкова и вместо сегашния нормален път, ще получим път с дупки и локви, а паветата са вечни.
отговор Сигнализирай
18
ХОЙ
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Тази стъкмистика много бързо я наредиха! Паветата са един от най здравият материал който е доказал през годините че не се разрушава както асвалта. Лошото е че вече няма майстори които да ги наредят както едно време. Пресен пример затова е паветата в локалното платно на руски паметник. Минах от там непосредствено след ремонта и щяха да ми изпаднат носачите на колата. Пълна глупост ще е ако премахнат паветата. Трябва само на местата дето са пропаднали да се ремонтират и върху тях да се асвалтира
отговор Сигнализирай
17
До Георги Г.
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
Може би визирате "жълтите павета", когато казвате хлъзгави!!! Обикновените каменни павета изобщо не са хлъзгави, а и естетически са по красиви !!!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До НАРОДА АСВАЛТ НЕ ЯДЕТи като си толкова неграмотен, няма как да очакваш, да те взимат насериозно. Както и останалите селинджъри.
отговор Сигнализирай
15
Европеец
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
По тротоарите задължително трябва да останат павета, както е в цяла Европа. Асфлата е отровен и по- добре да го сложат по платното, където се движат колите.
отговор Сигнализирай
14
НАРОДА АСВАЛТ НЕ ЯДЕ
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 18
БЪЛГАРИЯ НЕ Е САМО СОФИЯ Г-ДА ОПРАВЛЯВАЩИ. ОТКЪДЕ НАКАДЕ ЩЕ ПИТАТ СОФЯНЦИТЕ КАК ТОЧНО ИСКЪТ ДА ИМ СЕ РЕМОНТИРВАТ БУЛЕВАРДИТЕ.
отговор Сигнализирай
Новини