IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

В час пик: Метрото по-бързо от колата с 13 км/ч


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
има много перспективно решение - премахват целия градски транспорт отгоре, правят всичко асфлат и велоалеи, отдолу метро - пет лъча и проблема се решава.
отговор Сигнализирай
14
Хм
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
сега пък 2020 година щяла да бъде готова цялата линия -започна се от 2018-та, та 2019, сега 2020... Та а да но до 2022 верно да е готова...
отговор Сигнализирай
13
RS6
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
12
аз пътувам
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
От Баучер до Университета - за 25 минути средно. От тях 6-7 минути губя в подлезите между двете Сердики - сердика I и сердика II - останалото разстояние се взима за около 15 минути, прекачването отнема почти половината време на на пътуването. ако трябва да осе прекача на още едно превозно средство - няма пряка спирка за Орландовци например - ще е кошмар.
отговор Сигнализирай
11
Навремето
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
като строеше Софиянски спирките ставаха за година-две - Обеля, Сливница, констатин Величков....сега същите разстояния стават за 3-4 години какво толкова има. Драган Цанков бе готов 2 години преди да го открият, но Боко искаше да открие и Интерпред. като строиха Баучър - имаше срутвания поне на пет-шест места и то големи, а уж се строи здраво. на времето Софиянски специалон викна японска фирма, която да гарантира че ще издържи на 8 бала земетресение. Сега герб само крадат.
отговор Сигнализирай
10
Зависи откъде докъде
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
ако тръгнеш от центъра по някой от лъчовет наистина не бързо. Обаче ако имаш прекачвания може майката да ти се разгони, защото Метрото не не съобразно с градския транспорт, по някога ти е по-бързо да хванеш трамвай или автобус и да се прекачиш отколокото да ползавш метро и да правиш още две -три прекачвания.
отговор Сигнализирай
9
ЖИТЕЛСТВО
преди 8 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Ако ли ще и 6-ти лъч да открият то пак ще си е задръстване отвсекъде. Че то цяла България в София се засели ............... та метрото ще пести 160 000 часа на СТОЛИЧАНИ В ПОВЕЧЕ!
отговор Сигнализирай
8
Нещо не пасва
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Цитирам:"момента общата дължина на метрото е 40 км""в момента се изгражда и третата линия на метрото. Тя ще бъде с обща дължина 16 км""През 2020 г. трябва да бъде готова цялата трета линия на метрото, с което общата мрежа на метрото в София ще бъде 52 км"40 + 16 = 52км??????Кой измисли това умозаключение?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 3
Метрото разбира се е хубаво нещо, но не е панацея, както ни го представят. Примерно, ако досега с автобус човек е стигал за 40 минути от дома си до местоработата си, много е верочтно с пускането на метрото, да са му необходими примерно 50 минути. Това го пиша по реален случай, но това е лесно обяснимо. Досега градския транспорт му е много близо, а метрото е на 20-25 минути, както от дома му, така и от местоработата, а след пускането на метрото Фандъкова винаги прецаква останалия транспорт.
отговор Сигнализирай
6
:)
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
Ползвам и метро и кола. Равносметката - 45-55 мин с метро,30-40 с кола. Прекосявам цяла София, защото дневно минавам по над 15 км в посока през самия център. Съгласна съм, че София е задръстена, но тук липсата на организация на светлинната уредба дава огромно отражение на трафика, докато пък в метрото е сравнително претъпкано, *** и липсва вентилация. И все пак е по-добрата алтернатива през автобус/трамвай.
отговор Сигнализирай
Новини