IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Основна цел на ЦГМ: Градският транспорт – най-предпочитан


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

9
зяхариев
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До кога автобус 73 няма да спазва разписанията.на 7 октомври чаках един час и атобуса не доиде.
отговор Сигнализирай
8
Фронто
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Ето ви конкретна аритметика: когато блетите станаха 1'60 ,дъщеря ми,която работи на няколко спирки казва_ще ходя с колата - смешно еказвам! - Ами направи сметка_отиване и връщане 1-2км,нейното 6% харчи!Та какво стимулират тези цени?
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 30 Не харесвам 0
Имам три деца, и трите учат в различни уч.заведения. За да отидем с градския транспорт, те на училище, ние на работа ни отнема 1 час за около 18 км. На прибиране може и повече на цена от 160 лв на месец за карти, не включвам екстрите чакане, мръзнене, бутане и преджобване. Семейната кола харчи 6 на 100. Нама шанс на този етап моето семейство да ползва градски транспорт.
отговор Сигнализирай
6
ивчо
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
то няма от къде билет да си купиш, ще им се возиш на транспорта. На колко спирки в Дружбите и младост може да си купиш билет или карта. Или трябва два кинта на шофера да оставиш щото нямал да връща. да не говорим че метрото денем е почти празо.
отговор Сигнализирай
5
Един Българин
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
До АнонименБезплатно трябва да е за всички за да ние по-чист града. С 1,60 тези твърдения са абсурд. Какво като има повече купени карти? За повечето хора финансовата рамка е от първостепенно значение, като добавим и удобството със сигурност ще са на загуба от вдигането на цената, колкото и да ни убеждават че не е така. От както се вдигна цената по моя велосипеден маршрут има двойно количество трамваи, които се движат с по-23 пътника в най-натоварените часове. Това ли е икономията?
отговор Сигнализирай
4
Хой за ЦГМ
преди 8 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
Литър бензин е 1,80. Колата ми харчи 8/100 градско. За 14 лева, минавам 100 километра, а 14 лева са ми 8 билетчета. Докат направя 100 километра градско каране с по 4-5 спирки на ден, може и месеца да мине...УСПЕХ с тия цени да слезна от колата :D
отговор Сигнализирай
3
123
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
А какво стана с дадените на съд цени на билетите!?
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
Ще го ползват повече хора ако стане по-евтин, а не с всеки закупен нов автобус и пр. да се вдига цената. Каква е логикта ученическите карти да са по-скъпи от пенсионерските. Щом ходенето на училище е задължително, нека децата в ученическа възраст да ползват градския транспорт безплатно.
отговор Сигнализирай
1
вярно ли
преди 8 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Е как ще постигнат тази цел с цена от 1,60 билетчето, това майтап ли е ...
отговор Сигнализирай
Новини