IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Градският транспорт вади на протест Княжево и Владая


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хаха, ми те управляващите на колко села из страната спряха тотално автобусите, унищожиха болниците, затвориха училищата и въобще върнаха страната 100 години назад. Когато гласуваш за некадърници си обречен. Нека всеки си помисли и да каже едно нещо което е нормално в тази страна. Аз не се сещам. Само депутатите имат много отпуск, само на тях се вдига заплатата, само те могат да не ходят на работа и никой да не ги уволнява, само за тях не се иска ценз, а и всички висшестоящи. За хората все няма.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
той и в кварталите на София е същия примерно тролейбус на 20 минути това редовен градски транспорт ли е,така ще бъде докато има кой да плаща без да изисква браво на,че са се вдигнали но защо мирен протест
отговор Сигнализирай
16
1.60 1.60 1.60 1.60
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
За ИДИН И ШИЙСИЕ - ТОЛКО! Като не ви харесва - купете си карта за 365 лева за цяла година.
отговор Сигнализирай
15
NIQ
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До КняжевецТо все едно Княжево не е било село :D
отговор Сигнализирай
14
Княжевец
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 16
Не трябва никакъв транспорт , гражданите от Владая ,Мърчаево и Рударци да си стоят по селата.
отговор Сигнализирай
13
Факт
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
За Княжево, Мърчаево и Владая. На тях май им е дошло до гуша от оптимизациите на градският транспорт, които се правят през последните 26 години и особено много са те през последните години. Същността на оптимизациите на Фандъкова, а и на предишните е в следното: прави се по-лош градския транспорт, пътниците намаляват и това е довод да се закриват линии или да се увеличи интервала между две превозни средства на градския транспорт по една линия, т.е. пак влошаване и пак по-малко пътници.
отговор Сигнализирай
12
до 13
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Свилене потърси помощ-СПЕШНО Е
отговор Сигнализирай
11
До 12
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Всъщност сега около блока ми в Младост паркират по-малко коли, в сравнение с примерно 1986 година. Така е и около другите блокове в квартала. Разбира се благодарение на супервеликия ум на управниците, сега застроиха разни пространства между блоковете, които имаха тогава друго предназначение. Специално за трафика в Младост - колите не са повече, по-малко са по основния булевард, но пропускателната му способност падна няколко пъти, особено сега когато реално остана само по една лента за колите.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
То градските автобуси не са редовни, а какво остава за извънградските! 72 трябва да минава на 10-15 минути, а го няма по половин час и повече, и то по обяд, когато няма никакви задръствания! И тия нови китайски автобуси, с тъмни стъкла, особено вечер не можеш да видиш до къде си стигнал, и на коя спирка си, дебнеш да се отворят вратите, за да погледнеш през тях!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
До ФактМного просто.Преди 89-а София беше под 1 млн. жители, коли имаха 1/4 от семействата най-много.Ако приемем, че тогава нормалното семейство беше съставено от 4 човека следва, че в София е имало около 60 000 автомобила. Сега в София живеят около 2 млн човека, в семейство има по 2 автомобила, да не говорим за всички прииждащи от Перник, Благоевград, Враца...Лошото е, че пътната инфранстуктура е същата като преди 1989-а. Трафика е с 10 пъти по-натоварен, а няма разширени или нови улици.
отговор Сигнализирай
Новини