IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Асфалтът води на павето в оспорваната битка за "Дондуков"


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

30
Ангел
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
И цар Борис!!!!!!Това да искаш паветата може дамо някой който още е на принципа"Не на мен да е добре,а на Вуте да му е зле."
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
По времето на Тато нямаше толкова трафик и беше добре. Но откакто дойдоха селенжърите не се диша нито може да се спи. Живея на бул.Дондуков от както се помня а това са 50 години. Паветата може да останат ако селенжърите се изнесът със 20 годишните си кочини и не вдигат прашилка и шум. Но при този трафик е задължително да се положи асфалт поне шума да намалее.
отговор Сигнализирай
28
ivan
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Когато *** окупираха София и поискаха асфалт навсякъде...
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Само полуумници могат да предлагат павета вместо асфалт. Да дойдат да живеят на булеварда и да се наслаждават на невероятния шум от преминаващите автомобили по паветата.
отговор Сигнализирай
26
vlady
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До АзТрамвайното трасе следва да се обособи максимално с подходящи ограждения и при възможност да се изнесе в края на булеварда вместо в средата. Съответно вариант 2 е най-добър - паветата са оптимално решение за такова обособено трасе, за останалото движение е нужен асфалт поради сериозното натоварване.
отговор Сигнализирай
25
Албена
преди 8 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Цитираните гласове и проценти в статията са абсолютно грешни:34 806 (Вариант 1) + 19 714 (Вариант 2) + 61 468 (Вариант 3) = 72 000 гласували ??????В анкетата цифрите са съвсем различни (като порядък):18 157 (Вариант 1) + 20 206 (Вариант 2) + 35 305 (Вариант 3) = 73 668
отговор Сигнализирай
24
Наблюдател
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Ехоо, Марийче откъде взе цифрите в това писанийце твоето? Цифрите на общината са :Вариант 1: Павирана настилка (A1) 18144 24.63% Вариант 2: Комбинирана настилка (асфалт и павета) (A2) 20182 27.40% Вариант 3: Асфалтова настилка (A3) 35293 47.91%
отговор Сигнализирай
23
Аз
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
За мен най-добрият вариант ще е асфалтирани платна за колите и павирани релси за трамваите - и естетически и функционално е най-добрият вариант! Така ще е по-лесно за поддържане, ще се намали шумът (при условие, че релсите се направят като хората), а и естетически ще се връзва със стила на центъра. Друг е въпросът, че всички искат асфалт и на релсите, за да могат безпроблемно да си карат по тях...
отговор Сигнализирай
22
Българин
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Шосето??? Абе *** такива, в града големите улици се наричат булеварди
отговор Сигнализирай
21
защо
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
след като сборувам процентите на гласувалите не се получава 100 процента, а ги надвишава - странно?
отговор Сигнализирай
Новини