IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Проекти за небостъргачи в София - на поправителен


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

58
До 65
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Не лъжи!София не е проектирана за 300 хиляден град. 300 хиляди София е била около 1934 година. През 1946 е била 436 хиляди, 1965 - 802 хиляди, 1975 - 1 милион и т.н. Някои смятат, че в София сега живеят 3 милиона. Това, че в някакъв етап на развитието си са мислили за 300 хиляден град, не означава, че София трябва да спре да се развива, както на теб ти се иска. Безумно е да се изтъква такъв довод. - 300 хиялди, а заюо не 30 хиляди?! Това още повече ще ти хареса.
отговор Сигнализирай
57
Обективен
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
В София задръстванията на 90% се дължат на лоша организация на движението и паркирането, а не само заради това, че хората ползват и колите си, както е навсякъде пос вета.
отговор Сигнализирай
56
Мел
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До БайКитайИ в горепосочените градове всички ходят с предпазни маски заради смога!
отговор Сигнализирай
55
До До 60
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Не знаеш ли, че в големи градове, много по-добре планирани и устроени от София, чиято структура е съобразена с това, че са милионни, има ограничения за движение на частни автомобили в централните им части? В тези градове е ограничен дори и броят на такситата, които имат право да влизат в централната част.А нашата столица е с център, проектиран да обслужва 300-хиляден град!Изобщо не коментирам броя на онези коли у нас, които наистина тровят въздуха.Ти ми говориш за личен интерес на частни лица
отговор Сигнализирай
54
Иван Пешев до 63
преди 8 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
На тези дето се движат с коли трябва да им взимат още данъци щото тровят другите, също така още здравни осигуровки защото не се движат достатъчно от кесене в колата. И най-накрай никога не забравяйте че ако пешеходците искат да ви спрат движението ще стане за 1-2 часа да се блокира цялата *** София, то бива наглост ама чак пък толкова.
отговор Сигнализирай
53
До 60
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Хайде стига с това отричане на необходимостта от придвижване с леки коли.Щом се движат с колите си, значи има защо,но не ти стига пипето да го разбереш. Това, че ти си някакъв си, не означава, че всички са като теб.Това, че ти мислиш,че нещо е правилно, не означава, че то наистина е правилно. Изобщо не знаеш защо хората са с коли, а не като теб с градски транспорт, но плямпотиш ли плямпотиш.Защо не схванеш, че всеки си прави сметката как да се придвижва и не го интересува омразата ти към колите?
отговор Сигнализирай
52
Факт
преди 8 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Там, където турците ще строят небостъргачи на мястото на Деница в Младост, е най-голямата транспортна тапа в София през последните 20 години. Фандъкова пръсна милиони уж за разширяването на централния булевард в Младост и резултата е, че от по 2-3 ленти във всяка посока, остана по една лента, а не три както тя се хвали. Една е за ляв завой, другата е бус лента и ще си стои празна, ако никой не нарушава правилата и не карат и в бус лентата. Около 150 хиляди живеят в Младост и имат по една лента!
отговор Сигнализирай
51
аз там
преди 8 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Браво! Правете бизнес в България! Принципност, прозрачност, предвидимост, устойчива нормативна среда, никакъв популизъм. Дори сергия за печена тиква нямаш сигурност, че може да отвориш при такива условия.
отговор Сигнализирай
50
До 58
преди 8 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Ти пък! Нормални булеварди и улици! Уличната мрежа в централната част е такава, каквато навремето е била запланувана за 300-хиляден град. Но я се опитай да кажеш на всеки селянин, дошъл в София, че при наличието на метро е глупаво да ходи на работа на гара "Искър", при условие, че живее в "Люлин", като пътува с 20-годишната си таратайка и държи непременно да мине по жълтите плочки! Такива "нови софиянци" ги имаме стотици хиляди.После се чудим защо въздухът ни е мръсен, а улиците - задръстени.
отговор Сигнализирай
49
Навремето софийските
преди 8 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
общинари са имали амбицията да изградят българската столица според най-добрите тогавашни европейски модели, за да компенсират нейния изгубен блясък от времето на Античността и Средновековието. За тази цел са били канени да работят тук архитекти-урбанисти от най-висока класа.По това време е било предвидено София да бъде 300-хилядна, а около нея да възникнат градчета-сателити с едно- и двуфамилни домове.Дойде соца и вместо такива градчета се сдобихме с панелни гета. Сега пък - небостъргачи!
отговор Сигнализирай
Новини