IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Джигит от ПТП-то на Околовръстното: Карах със 110 км/ч! Не повече!


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

109
Скитник
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
В корумпирана България нищо не работи, Всеки дава и всеки взема и така вечно на ДЪНОТО!
отговор Сигнализирай
108
КАТ да се закрие
преди 8 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Всички уж загрижени за безопасността по пътищата, като например тези от Асоциацията на пострадали от катастрофи, досега не предложиха нищо, което да намали нарушенията и катастрофите. Всичко, което предлагат е в смисъла на: "Правете катастрофи и нарушения, за да бъдете наказвани все по-строго, както ние искаме!". Нормалните хора искаме нещо съвсем друго: Да не се правят нарушения, а от там и катастрофите, ранените и загиналите да са малко. Как става това е ясно - както го правят в нормалните дър
отговор Сигнализирай
107
Горан
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
КАТ много добре знаят причината за катастрофата. А несъобразена скорост е всяка скорост, която стане причина за ПТП, дори може и ниска скорост да бъде. Причината за катастрофата е, че тия не могат да карат, освен по права линия. За това и са се натресли в препятствията изпречили се на пътя им, демек джипа и полото с двете жени.
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
КАТ са основният виновник за това, което някои наричат "войната по пътищата". Тези нарушения по пътищата няма да спрат, при този неработещ КАТ. За да спрат, трябва КАТ да заработи. Никакви законодателни промени в стил КАТ, няма да помогнат, а ще става по-лошо - това го гледаме от 27 години, т.е. ако се продължава с все по-строги санкции записани в закона, все така ще става по-лошо.
отговор Сигнализирай
105
Факт
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Когато КАТ не знаят каква е причината за катастрофата, а това е в повечето случаи, лепват недефинируемото "несъобразена скорост" и после това влиза в статистиките и законите се променят съобразно тези грешни статистики. Резултатът всички го виждаме - става все по-лошо заради действията и бездействието на КАТ.
отговор Сигнализирай
104
Ваньо
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
До 125Нито лежа, нито мрънкам. За да разбереш, че да си селско парвеню не е повод за гордост, трябва да имаш поне малко акъл. Продължавай с ДДС измамките си да креташ по ръба на сивата икономика, барем генерираш малко такъв. "Бизнесмени" като тебе бол.И май не ме разбра. Изобщо не ти гледам в джобчето. Хич, ама хич не ми дреме. Имам си това, което съм изработил, и което са ми дали родителите ми. И колкото и да не ти се вярва, съм напълно удовлетворен от живота си и без да карам луксове.
отговор Сигнализирай
103
Бай Онзи
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
По високи глоби, ама като няма кой да ги прилага? КАТ са статисти само, също като "шефката" си, която даже не е и статист, а просто един глашатай.
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Лицето на една ояла се българска МУТРА!Що не напишете имената на тоя хулиган бре, джурналя!?
отговор Сигнализирай
101
Горан
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Този от снимката изобщо дори си няма и представа с колко е карал... Едва ли си е губил времето да види. И без това скорост от над 100 км/час доста трудно се усеща в съвременен автомобил. Аз също мисля, че скоростта не е била по-малка от 150 - 160 км/час... Съдейки по размазаните ламарини и откачени елементи от окачване, гуми и прочее...
отговор Сигнализирай
100
човек
преди 8 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Елементарно е да се докаже с каква скорост са се движили - прави се възстановка, ако самия производител (BMW, VW) не е задал (на 99 % смятам, че има такива данни) как се огъват ламарините при различна енергия (сила на удара) и е крайно време да се използват в такива случаи. Според мен скоростта е била около 150-160 км/ч.
отговор Сигнализирай
Новини