IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Софиянци бойкотираха скъпото билетче, не го купуват


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

39
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 27
Българите (отчасти софиянци) са едни велики мърморковци... За всичко се мърмори, от сутрин до вечер... Ами излезте бе хора по света, идете в чужбина и вижте кое колко струва, във Финландия еднократно билетче е 3-4 евро, месечната карта излиза по-евтино, а има и годишна карта още по на сметка. НО, българинът иска ВСИЧКО да му е безплатно, защото той е толкова велик... Т*ъпа работа...
отговор Сигнализирай
38
vlady
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Талоните са предплащане на по-малък обем ползване и затова е нормално да са с по-малка отстъпка от дългосрочните карти - месец и нагоре.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
Преди 1989-та винаги пътувах с карта за цялата градска мрежа за три месеца струваща 13,50 лева. Сега същата карта струва 156 лева, т.е. 11-12 пъти повече.
отговор Сигнализирай
36
До 45
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
При соца първо имаше кондуктори и билетчета според разстоянието, вкл. и от 2 стотинки. Имаше и билет с прекачване. После махнаха кондукторите и билетчето стана 4 ст за трамвая и 6 ст. за тролей и автобус независимо от разстоянието и т.н. до днес с 1,60 лева за билетче.
отговор Сигнализирай
35
До 44 vlady
преди 8 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Бъркаш! Като си купиш талони също предплащаш услугата. като си купиш 10 билета пак предплащаш. Не в това е проблема. Може би просто искат да ни накарат да си купуваме карти, независимо дали ще ги ползваме или не.
отговор Сигнализирай
34
Откриваме топла вода
преди 8 години
Харесвам 27 Не харесвам 1
При соца билетчето бе евтино - помня 4 ст., после 6 ст. и имаше кондуктор. После картата бе 5 лв. за месец вички превозни сдредства, пенсионери и ученици с намаление. После започна риформътъ.
отговор Сигнализирай
33
vlady
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 20
Нормално е билетите да са скъпи за сметка на изгодни карти - човек предплаща услугата и получава сериозна отстъпка. Ползващите градски транспорт епизодично е нормално да плащат повече от редовните клиенти. През социализма беше извращение - билет 6ст и карта 5лв и никой не си купуваше карта за цялата мрежа.
отговор Сигнализирай
32
Стар номер
преди 8 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Интересен е изтърканият номер с пълна липса на точни данни - например , толкова карти по толкова лева плюс толкова билети по толкова лева, сума сумарум. Ако и един лев в повече бе приходът на СО от транспорта, щяха да ни проглушат ушите. Сега мълчат като бити г.ъ.зове!!
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Че то на градския транспорт (без метрото) в София кой ли още се вози? Някой и друг пенсионер, учениците, онези от гетата дето не купуват билети и карти и контролите не ги проверяват и от време на време някой силно миришещ бездомник да се постопли. Метрото пък покрива доста малко от територията на София и повечето хора в София не го ползват.
отговор Сигнализирай
30
vlady
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
До Ачлността е гряхПродажбата на абонаментни карти се увеличава сериозно, следователно идеята е добра. Само трябва вместо допотопното дупчене на билети да има примерно билети за 90, 60, 30 и 15 минути. Нормално е картите за цялата мрежа да са изгодни на цена около 30 пъти цената на билета за месец за да се стимулира закупуването им, примерно в Прага и Краков съотношението е подобно.
отговор Сигнализирай
Новини