IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

В София: При евтино билетче може да се съкратят линии


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

63
Факт
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Голямата болка на фандъкова и ГЕРБ май е, че не могат да крадат повече от сега от градския транспорт. Направи се втората линия на метрото (доколко е втора, а не удължение на първата е друг въпрос), а цената на пътуването с метрото си остана същата, което фандъкова и ГЕРБ не можаха да понесат и логично вдигнаха цената за пътуване. Сега като се направи и третата линия, неминуемо ще има ново повишение на цената за пътуване, ако ГЕРБ или Сините още са на власт в София. Това е реалността за съжаление
отговор Сигнализирай
62
Правовата държава
преди 8 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Билета беше 1 левстана 1 и 60 сега като стане пак 1 лев Кой ще плаща за раздуването през тоя период
отговор Сигнализирай
61
Реалист
преди 8 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Продължение от 27Традициите, както писах са важно нещо, което фандъкова и кликата й не разбират. Освен, че променят маршрутите на линиите и човек не знае какво да използва, фандъкова и сие така и не разбраха важността на традицията в номерацията на линиите. Примерно традицията в София беше (до преди фандъкова) да има бързи и бавни автобуси по една и съща линия, като номера на бързите беше в 200 по-голям от бавните. Така бяха 105 и 305, 106 и 306, 76 и 276, 204 си имаше 404, но фандъкова промен
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 7
До Един Българин )Другалю , от километри миришеш на червен *** . Да ти имам името един българин , но от антибългарската партия БКП-БСП . Никой нормален Българин не подкряпя партия , която изби без причина над 300 000 души след 9.09.1944 г. Какво да ти се обяснявам , просто няма смисъл .
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Време е да се въведе луксозен градски транспорт. Така ще има два вида - луксозен и обикновен. Луксозния ще е по-скъп, но и по удобен и бърз.
отговор Сигнализирай
58
Един Българин
преди 8 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До Анонимен 57А защо сте анонимен, г-н Лява резба? Аз заставам с името, с което пиша всеки ден, а вие кога ще застанете с дебитната Ви карта от "партията"? Този проблем е изключително важен и касае бъдещето на нацията. Разбира се вие "левите момченца" нямате деца поради същата причина, поради която нямат и анадолските ви брат'чеди. Като даскалицата сте временно тук докато има далавера. Аз нямам шеф по форумите за разлика от вас и идеалът ми е България, а не партийната книжка.
отговор Сигнализирай
57
мръсна гнидка
преди 8 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Фандъковице дано на Тебе и сродните Ти обирджии от ГЕРБ да им се съкрати животеца
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Колкото по-малко са линиите, толкова по-неефективен става градския транспорт, но това селската учительница никога няма да го разбере, както и мафията около нея.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 8 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Никъде по света транспорта не е толкова скъп, колкото в София, въпреки че фандъкова и ГЕРБ ни убеждават в обратното, сравнявайки цените на билета за ЕДНОКРАТНО пътуване в София с цената на билет за МНОГОКРАТНО пътуване в други градове от Европа.
отговор Сигнализирай
54
Експерт 2
преди 8 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Ще ви кажа как би било ако привнесем практиката от Лондон:Купуваш си седмична карта за градския транспорт / тя е за определени зони / цената варира / Ако купиш за максимален брой зони нещата изглеждат така: Качваш се на автобусна линия от Люлин, после със същата карта се чекираш в метрото до централна гара и накрая със същата седмична карта хващаш влакчето за Гара Яна, Перник и другите близки населени места включени в зонирането. Ето това е интегриран транспорт! Какъвто го видях в Лондон.
отговор Сигнализирай
Новини