IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

"Копенхаген" сближава "Младост" и "Дружба"! Дали?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
До 26 (1)
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
А аз като чаках по 40-50 минути за да мина светофара на Деница, какво да кажа? Случвало ми се, когато затворят Брюксел заради някой VIP, от там, където се разделяха 306, 76 и 305, до Цариградско шосе да пътувам над 2 часа (НАД ДВА ЧАСА), като обикновено пътувах 1 час и нещо. Ти с твоите 30 минути къде си тръгнал? Проблемът е, че новите светофари намалиха няколко пъти броя на колите преминаващи по Малинов, както и в стеснението на Малинов след ремонта на Фандъкова, което е разширение според нея.
отговор Сигнализирай
22
1
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Тук явно пишат само жители от Младост 3 и 4...аз съм от Младост 1 и сутрин чакам по 30 мин за да се включа в заветния Малинов, заради зелената вълна и то за да стигна до Дружба...абсолютно задължително е да се направи тази отсечка, и да си строят нови блокове по поляните наоколо, а не да застрояват градинките между блоковете...отделно Малинов трябваше да го разширят с по още едно платно по време на ремонта...
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Преди по Малинов имаше и зелена вълна - караш с 35-40 км и минаваш всички светофари на зелено, сега това е невъзможно!
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 9
Значи Фандъкова ще ни тури един допълнителен трафик на коли идващи от Дружба или отиващи към Дружба, в най-натовареният участък на бул. Малинов. Тя акъл има ли? Този филм вече го гледаме доста години в Младост.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
На бул.Малинов му трябват по три ленти във всяка посока за движение направо и надясно, без бус лента и четвърта лента за ляв завой при всяко кръстовище - точно както беше преди "разширението" на Фандъкова, но с една лента повече. Другото са светофарите - колкото са повече, толкова по-голямо е задръстването. Преди 1990-та, когато работеше само светофара на 43 блок (имаше още два), по Малинов преминаваха повече коли и то без да висят в задръстване, както е след пускането на тази дузина светофари
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 20 Не харесвам 0
Малинов трябваше да се разшири още при планирането на бизнес парка. Сега с новият турски комплекс на Гаранти коза на мястото на Деница и Казахтанският мегапроект Garitage Park за нов квартал от 165 декара между и Декатлон и бизнес център Камбаните" по-добре да направят Малинов пешеходна зона.
отговор Сигнализирай
17
До 19
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
В Младост 3/4 нямат метро, но няма да отидат до Дружба, за да се качат на метрото. Ще си пътуват в Младост за това, както и си го правят и сега и в Дружба и в Младост.
отговор Сигнализирай
16
До 18
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Половината дружба няма метро
отговор Сигнализирай
15
фандъковщина
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Всъщност бул. Малинов ще се задръсти още повече, ако пуснат и коли по бул. Копенхаген до бул. Малинов. Това е очевидно. Колкото до трамвая, то е много стара идея още от преди 1989-та и там имаше готово трамвайно трасе с релсите, но дойде демокрацията и релсите изчезнаха. Все пак не виждам някой да се засили да идва от Дружба с трамвая, за да се качи на метрото в Младост - ще си го направи в Дружба.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Като правеха метрото под малинов много се надявах да оправят и възлите отгоре, да няма светофари, а те добавиха още няколко....3 ленти при тип "булевард" могат да поемат цялото му сегашно натоварване, ако ги нямаше всичките тези светещо червено препятствия. Няма удачна скорост за зелена вълна която да е в допустимото ограничение.
отговор Сигнализирай
Новини