IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Из София с автобус: Нови маршрути, закрити линии...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

12
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 0 Не харесвам 5
САМО БКП. ДА ЖИВЕЕ КОМУНИЗМА ДРУГАРИ. ДОЛУ ДЕМОКРАЦИЯТА. КПСС, БКП, КПСС, БКП, КПСС, БКП. УРААААААААААААА
отговор Сигнализирай
11
До 16 !
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
А защо съм чел как експертите по градски транспорт обясняват, как трябва да се дублират линиите на метрото с линиите на надземния градски транспорт? Защо ли и преди години имаше бързи и бавни автобуси по една и съща линия и беше много удобно? 84 и 284 са "оптимизиран" от фандъкова остатък от онези времена, когато се мислеше за удобството на хората.
отговор Сигнализирай
10
!
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Автобусите трябва да са по-малко, и да имат довеждаща функция до метрото. Правилно е да се закрие излишното и дублажите. Например 84 и 284 имат само 1 спирка разлика, при това основното и направление вече е покрито от метрото.
отговор Сигнализирай
9
:/
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Каза го и го направи. Доколкото си спомням когато се появи новината, че новата цена на билетите е паднала в съда Фандъкова се изказа, че ако върнат старата цена на билетите за градския транспорт това ще доведе дд закриване на линии и променя на маршрути. Е, факт. Ключът е точно в това изречение: "С него се променя само статут на линии от временен на постоянен". Направи нещо временно, за да остане постоянно без много много шум.
отговор Сигнализирай
8
фандъковщина
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Промени по фандъковски - първо ги правят временни, за да успокоят хората, които обикновено не ги искат и са готови да протестират, после ги правят постоянни, както е сега с 42 от промените, но има и 4 "продължени" промени. Фандъковска му работа за манипулиране на хората. Очевидно е, че почти всички така наречени промени, обслужват частни интереси на определени фирми и затрудняват хората използващи градския транспорт.
отговор Сигнализирай
7
смЕх
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Абе Дзад.ник това ,че не съм съгласен с нещо и някой не ме прави болшевик аз чета статията прочети заглавието и го кажи на джурналята от днес или не ти отърва .
отговор Сигнализирай
6
смЕх
преди 7 години
Харесвам 15 Не харесвам 5
Следствие на тези промени очаквам още по-вече хора да си подкарат колите и да отсвирят така наречения градски транспорт практиката е показала ,че винаги става по-зле. Преди време същите тези общинари измислиха безумния маршрут на трамвай 8 от "Люлин" до "Западен парк" ,а за да се стигне до центъра трябваше да се ползва още една линия познайте колко "щастливи" бяха пътниците.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Наистина сега правят едни уж временни промени, със статут на постоянни, но точно тук е прецакването на хората, които никой не ги пита дали искат тази промяна. Когато я въвеждат като временна, това е за да спрат протестите на хората, а сега просто узаконяват това, срещу което хората биха протестирали, ако сега ги направят тези промени.
отговор Сигнализирай
4
Медии = Паника
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
На сайта на Център за Градска Мобилност пише: НЯМА НОВИ ПРОМЕНИ НА МАРШРУТИ В ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ. Новината в сайта им е пусната на 21.03.2017 11:35
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Пълният списък на промените го има на сайта за градския транспорт на София. Тук новината е толкова орязана, че е в известна степен неизползваема.
отговор Сигнализирай
Новини