IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Войната за застрояването в "Младост" – до президента


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

46
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Наистина е голям проблем, че разрешиха на всеки с парцелче да строи. Трябва да ги окрупнят и тогава да се дава разрешение, отделно броя на местата за автомобили и гаражи, които да има в/около сградата да бъде поне 1.2 пъти повече от броя на жилищата, така, че има достатъчно места за автомобили. Това би означавало да се намали сградата за сметка на околното пространство, но при нашите корумпирани служители и архитекти за жалост няма как да стане. И затова сме и ще бъдем в такова положение.
отговор Сигнализирай
45
Адмиралъ
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
През комунизма не е имало такова нещо. Комплексите са се строяли с паркинги и градинки. Скоро Сф ще се превърне една обща кооперация. Хич не ми пука за тая сива дупка, аз си живея на село ;)
отговор Сигнализирай
44
дфгдг
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
Ние българите макар и най-древен род и народ сме сите ***,който си мили че е дете на света и цвете пеперудка да пърха да погледне сутрин какви ги цопа и колко *** отделя само за ден.Какви частни собсвености Ви гонят всичко е на Боки хахахаха
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Тази преди говореше, че имала имота от 2001 година, и чак миналата година получила разрешение. Е, ако всичко й беше наред, едва ли ще я бавят толкова, явно при нея нещата не са много в ред. И сега новият кмет не й върви по свирката и се почва с истерията.
отговор Сигнализирай
42
шфшрф
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Паратаааа!Пара да пада!Аз да се облажа другите да го дуат!Те ви капитализъм ,те ви деморация.Плановата икономика е зле ,да ама не.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
По принцип в Младостите имаше доста места, които позволяваха застрояване, но при едно добро планиране на инфраструктура, канализация, разположение, реално измерване на натовареността на трафика и т.н. Получава се обаче, че на инвеститора му е много по-лесно и евтино да подкупи чиновниците и да строи, както си иска и където си иска, отколкото да премине честно през всички реални процедури и да спазва правилата за безопасност и замърсяване не само на табелките по оградите!
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Вчера, точно до обекта на заградилата и тротоара г-жа Сярова, който се намира на малка улица точно до училище, поради образуващите се задръствания и липсата на паркоместа пожарна отиваща на сигнал не можа да премине над 20 минути. Отделно на Сахаров при новата естакада свързваща Младост 1 и Младост 2 от от 4 - ри платна са свободни само 2. Строителите вместо да си паркират камионите и личните автомобили в заграденият терен са решили да ги оставят на платното и автобусната спирка.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 44Много правилно!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До 41Такива като теб са ми много забавни. Всички са лоши и всички крадът пък аз ще чакам държавата да ми реши проблемите и ако не го направи почвам да говоря колко беше хубаво едно време когато даваха заплати да си подпирам оная работа в цеха. Я елате малко я реалноста
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До 41 При мен няма заплата под 1000лева като осигуровките са на цялата сума какво искате вие да ви давам по 10 000 ли? Като не ти харесва намираш си друга работа. Просто е.
отговор Сигнализирай
Новини