IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Един час на "Цариградско" и... над 25 000 лв. за каране в бус лента


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

107
Обективен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
Преди 30 години имаше смисъл от бус лентите в София - тогава автобусите бяха много начесто, но сега, когато ги разредиха 10-20 пъти и закриха куп линии, бус лентите загубиха първоначалния си смисъл и сега единственият резултат от тях са огромните допълнителни задръствания. Този факт разбира се никога няма да бъде разбран от хора, които наричат леката кола "таралясник" и които никога няма да схванат защо на много хора им се налага да пътуват сами а автомобила си.
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
До 114Изобщо не си прав тва у другите държави го няма нещото задръстване. Там работния дет им е 7 часа и за 10 мин са си в къщи и свободно време да псуват по сайтове бол. Боже едно прибиране до краен район на Лондон от центъра ти е 3 часа тука целото Цариградско ти е 30 мин и пак сме недоволни
отговор Сигнализирай
105
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До аЗПри това положение, както казах прави се обосновано предложение за махане на лентите.Или тея хора в автобуса не бързат или *** дето сме във 3-те други ленти? Или може би само твоята работа е важна другите може и да умират.А и като гледам от видеото не е заснето вечер при задръстване а е посред бял ден и другите 3 ленти не изглеждат много натоварени.Ама то такъв ни манталитета да сме все по-гъзари от другите.
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 14
Идеята на бус лентите в София е един автобус с 30-50 пътника да може да мине за 1 минута, а в същото време 300-500 коли с 500-1000 човека в тях, да чакат 5-10-15 минути повече.
отговор Сигнализирай
103
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Никой не говори дали има смисъл от бус лентата. Разбира се, че има, но това е тема на друг разговор.Тук проблема е неспазването на ЗАКОН и затварянето на очите на институциите. Що ако сложат една камера на кварталните еднопосочни ще е различно ли?А ако много хора смятат, че са ненужни тогава пишат до където трябва, обосновават се и може да се махнат, и тогава вече не нарушаваш ЗАКОНА.
отговор Сигнализирай
102
аЗ
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Съгласен съм да има бус лента, но при положение, че инфраструктурата на София е милион жители, а реално са 2 милиона + не виждам основание да е нарушение, това значи по 2 часа да се прибираш от мола ако ти се намира работата до люлин и примерно. И какво 1- 2 часа на отиване 8-9 часа с обедната работа и още 1-2 часа връщане ... работен ден 12 часа спане 8 и какво му оста на човек 4 часа свободно време. *** тая работа. от друго трябва да се събират глоби не от бус лента.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 7
И какъв е смисала на бус лентата. Значи за един автобус цяла лента а за колите колкото място остане.
отговор Сигнализирай
100
До 103
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
То това е и идеята - не да събират "доход" а хората да спазват правилата.
отговор Сигнализирай
99
Видеото започна с
преди 7 години
Харесвам 4 Не харесвам 6
СПАСИ СОФИЯ....Нищо не можете да спасите вече....Едно село не можете да спасите от набезите на скакалците шведи камо ли СОФИЯ от безумния начин на живот - присъщ на *** известна като Бугаристан. Поздрави от ДКЕВР и първи април!!!!!
отговор Сигнализирай
98
КОЕТО Е ПОКАЗАТЕЛНО
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
За изключителна корупция . Хората си карат там и след това си плащат и толкоз .
отговор Сигнализирай
Новини