IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Един час на "Цариградско" и... над 25 000 лв. за каране в бус лента


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

67
До анонимен 71
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
А не искаш ли да върнат и Софийското гражданство да сложат една телена ограда и всички които не са от София да ги гърмят с автомати на входа. Може за по-сигурно и минно поле да наредят за да ти е "рахат" След като Столицата е административен център и в нея е концентрирано какво ли не как очакваш хората да не идват там били те от Перник или от други места а това за болните беше малоумщина което си написал/а Дано ако някой ден излезнете от София не ви се наложи да ползвате болница ...
отговор Сигнализирай
66
До 70
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Ти пишеш как би трябвало да бъде, а реалността е съвсем друга. Примерно, плаща някаква фирма подкуп на кмета, и хоп, от утре друга организация на движението, най-често промяна на маршрута на линии на градския транспорт.
отговор Сигнализирай
65
До анонимен 66
преди 7 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Мислиш ли, че организацията на движението в София я прави Фандъкова та си зейнал?Да дело е на общината и да този, който отговаря за това трябва да е специалист избран с конкурс и така нататъка. В един град не всичко зависи от кмета/кметицата. Вие ако разбирате повече отидете и кандидатствайте може пък да оправите нещата кой знае.Само дето всички викат на обърнатата каруца "Пуууу що не се обади щях да ти покажа друг път" ама на това се вика след дъжд качулка
отговор Сигнализирай
64
Българина
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Репортажа показва само едно, хората не могат да се съообразяват с безумията и желнията нандържавата. Обратното е, значи грешката е в държавата. Властта произтича от хората към държавата а не обратното. значи просто пътя е тесен. Защо всички спират в тревата или тротоара? Ами защото тъпата държава не е създала условия къде да се спира. Щом плащам данък и ми вземат парите, ще ми осигурят и място за спиране. Или да забранят продажба на кола без паркомясто като в малта!
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
Няма как при политиката на общината в посока на унищожаване на надземния градски транспорт, да искаме хората да се возят на него, че и бус ленти да има. Аз като дългогодишен активен ползвател на градския транспорт, в крайна сметка не издържах на фандъковщината и спрях да го ползвам. Сега ходя най-често пеша, а когато се налага с кола. да се дават примери как е в други държави си е малoумие.
отговор Сигнализирай
62
Берлин
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ето затова аз живея в Берлин.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Организацията на движението в София е задължение на общината, но там няма специалисти по въпроса, а някакви учителки по руски израсли на село решават каква да е организацията на движението в град като София. Е, очевидно няма как да има нормална организация на движението в София при толкова много некадърност струпана на едно място.
отговор Сигнализирай
60
До Истината
преди 7 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Ами замисли се малко защо са намалели автобусите.... вероятно има причина и дали не е това, че хората си карат колите и не се качват на градския транспорт? Ако има повече бус ленти и примерно билета е като в Рим за 1 евро можеш да се возиш 1 час и да смениш ако искаш 20 линии след което ти важи и еднопосочно за метрото то тогава хората може и да се качват в автобусите по-често и улиците да са по малко задръстени с коли с по един човек в тях.
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 14
Аз принципно спазвам правилата - всичките, но не си затварям очите пред безумната организация на движението в България, в случая в София. Бус лентата на Цариградско шосе си изживя времето и сега много повече пречи, отколкото помага, това е неоспорим факт.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Пълна забрана за пешеходци! Бус лентите са за автомобили; тротоарите и градинките са за паркинги; градския транспорт е скъп и нередовен (а и до него се стига по тротоарите, които уточнихме са за коли). Всеки, който има наглостта да се придвижва пеша в София е престъпник. П.п. Преди години приятелка от Берлин ми каза, че там е пълно с инвалиди. Обясних и, че и тук е така, но те нямат условия да излизат и по тази причина са "невидими".
отговор Сигнализирай
Новини